1

Onderwerp: babytaart met een verhaal

een week geleden belde een kennisje van me dat ze een geboortefeest geeft en of ik een taartje en cuppies hiervoor wil maken maar natuurlijk wil ik dat :Y omdat ik niet zoveel bak, en als de kans zich voordoet dan heel graag. Afgelopen zaterdag is de taart opgehaald en ze was er erg blij mee, tijdens het feestje keeg de oom van mij kennisje een hartstilstand en er stond paniek en helaas was alle hulp te laat en hij overleed terplaatse :( . Het feestje was ook gelijk afgelopen en alle gasten gingen weer weg en de taart is niet opgegeten :s pas de volgende dag aangesneden. Alles viel in het niet en vond het erg sneu voor haar omdat ze weken bezig was met alle voorbereidingen.

Ik ben best wel tevreden omdat het mijn 1e keer is dat ik 4 stapeltjes maak en had verschillende uitstekers die ik ook graag een keer wilde uitproberen. Ik was minder tervreden met de kinderwagen die scheef stond, kan iemand mij een tip geven hoe ik dat de volgende keer kan doen. Bedankt voor het lezen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L8STYVZJ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TYZMOHPW-D.jpg

2

Re: babytaart met een verhaal

mooie taart  :thumb:

maar wat een verhaal zeg...
zo zie je maar hoe dicht vreugde en verdriet bij elkaar liggen...

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

Hele mooie ... echt prachtige taart!

Maar idd wat een verhaal ... zo'n feestje zal je niet snel vergeten. En echt jammer voor je kennisje ... zoveel werk ... een familielid verliezen terwijl je juist een nieuw leven viert!

Sterke aan haar toegewenst!

4

Jeetje Farah, wat een verhaal!
Je taart is wel leuk   :Y
Had je de kinderwagen wel met voldoende tylose gemaakt?  Stokje er achter gezet?

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

mooie lieve stapel :thumb:

en wat een verschrikkelijke gebeurtenis :(

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Boska schreef:

Jeetje Farah, wat een verhaal!
Je taart is wel leuk   :Y
Had je de kinderwagen wel met voldoende tylose gemaakt?  Stokje er achter gezet?

Ik heb voldoende tylose gebruikt en de wagen was lekker droog maar ipv een stokje heb ik floral wire :grr:  gebruikt en dat ik niet stevig genoeg. Bedankt voor de tip addy volgende keer ga ik voor een stokje :Y

7

Mooie taart :thumb:

Wat een vreselijke gebeurtenis! Vooral voor je kennisje. Zo zie je maar weer dat leven en dood zo dicht bij elkaar liggen.

Wens haar maar sterkte, dat zal ze goed kunnen gebruiken.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

8

brrr, van zo'n verhaald krijg ik kippenvel. Zet me wel overigens aan het denken om niet toch maar voor mijn reanimatie diploma te gaan....Lijkt me naar als je op zo'n moment hulpeloos moet wachten op hulp diensten.

Ik vind je stapel erg mooi. Mooie kleuren en leuk versierd.

9

Och wat sneu voor je kennisje, na weken voorbereiden.
Probeer het inderdaad met een stokje.

10

Jee, ik krijg helemaal kippenvel van zo'n verhaal.

Je taart is prachtig, meid. :Y