Onderwerp: Het werd weer eens tijd op te posten. 9 stuks
Hier weer een paar taartjes van mij. Ik had eindelijk weer eens tijd om te posten.
Deze taart was voor een echte man. (Een klein beetje in zijn midlife crisis

Deze taart was voor iemand die geslaagd was voor haar diploma.
Voor een huwelijks jubileum

Ik had een paar maanden terug de k3 versie in het groot gemaakt met regenboog, deze dame wilde dezelfde stijl maar dan in het klein. Heel moeilijk om hetzelfde effect op een kleine taart te krijgen. Ze was er gelukkig heel erg blij mee.
Bij sommige punten best wel moeite gehad met deze taart. Ik zag hem ooit op het forum voorbij komen en vond hem toen zooo mooi. Gelukkig kreeg ik een oililly als opdracht en ik zou hem wel eventjes na maken. Pfff, wat heb ik een ruzie gehad met de bovenlaag. Die lijntjes waren met een sugar gun goed te doen maar vond ik best moeilijk opplakken. De taart is niet helemaal naar mijn zin maar het was het beste wat ik er op dat moment van kon maken. Ik heb er wel heel veel van geleerd. Toch nog iets positiefs
. Over de strik was ik wel weer tevreden.

Een Sarah taart. Ik zag, toen de taart al opgehaald was, dat ik een wit randje onderaan de feestmuts vergeten was. Baluhh. Maar ja, verder vond ik hem wel grappig en leuk gelukt.
En dan een winnie de pooh. Wat was deze super leuk om te maken. 

Een verjaardagstaart voor mijn tante. Veel werk met al die kleine bloementjes maar ik heb de taart met heel veel plezier gemaakt.
Voor mijn oma die vandaag 80 is geworden. En ze is gelukkig nog heel fit. Haar lievelings kleur is paars dus dat moest dan natuurlijk ook een paars taartje worden.
Alle dames bedankt weer voor de inspiratie want ik heb natuurlijk veel ideetjes van het forum gesnoept.
De stapeltaarten zet ik in een ander topic.