Onderwerp: Weer eens tijd om te posten. 8 stuks
Hier de stapel taarten van de afgelopen periode. Ik heb het een en ander aan ideeën van het forum gesnoept dus als er dames zijn die iets bekends voorbij zien komen, super bedankt voor de inspiratie.
Deze beestjes taart was zoooooo leuk om te maken. Van dit soort taarten wordt ik helemaal vrolijk
Deze taart was voor een jongentje die helemaal gek is op het werk en de werkbus van zijn vader. Heeft zijn pa mooi iemand die later zijn schildersbedrijf kan overnemen
Deze taart is één van de taarten waar ik niet zo tevreden over ben. De dame wilde een hele roze taart met een kikker prinses bovenop. Ik vond het erg lastig om wat leuks met deze combinatie te verzinnen. Ze wilde ook veel kleine bloementjes dus ik heb me maar precies aan haar wensen gehouden. Ze was er gelukkig super blij mee.
Geboorte taart.
Ik heb deze taart eerder gemaakt in k3 versie en de dame de deze taart bestelde wilde persee dezelfde versie maar dan met de disneyprinsessen. U vraagt, wij draaien haha. Ik ben nooit zo blij als mensen dezelfde taart bestellen maar ik vind het ook moeilijk om nee te zeggen dus dan maar nog een keer maken . Wel een super leuke taart om te maken dus dat maakt het iets minder erg
Het bekende clowntje
Een roze stapel met kroontje en disneyprinsessen rondom was de wens. Heel leuk om te maken.
Dit was eigenlijk een beetje een last minute taartje. Gelukkig maak ik kroontjes altijd dubbel omdat ik bang ben dat er eentje breekt dus dit kroontje had ik over van de stapeltaart die hierboven staat. Voor een snel taartje was is zeer tevreden.