Re: 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....
Schitterend........
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....
Schitterend........
o gewelidg! Wat een mooie bloemen, prachtige taart
Mooi zo met die bloemenlaag er tussen.
prachtig zeg!
oooooooooooooo...wat een pracht van een bruidstaart. Die bloemen....zooo mooi!!
prachtig! een echte glashill!!
...wauw...!!! meer woorden zijn er niet!!
wat een mooie taart prachtige bloemen
mooie taart ik ben benieuwd met wat je hebt gestapeld
Hele mooie bruidstaart, super die kleuren en bloemen.
Heel mooi!
Wow!
Prachtig! Het ziet er heel bijzonder uit, die bloemenlagen!
Prachtig!!! Net echt die bloemen zo.
Wat mooi!!!!
Dat wil ik ook als ik ga trouwen! (Volgend jaar 20 mei...... )
Misschien moet je me maar een workshopje "bloemen maken" geven...
Wat een geweldig mooie taart en de cupcakes vind ik schattig met die lollies erin!
Prachtig! Ze lijken wel echt! Hoe heb je ze gemaakt? Gebruik je ook een speciale uitsteker?
Ten aanzien van de bloemetjes:
Rozen
Je drukt eerst 'n stuk of 12 rondjes uit van dezelfde maat. Ik heb hiervoor rondjes van zo'n 2 cm gebruikt. Vervolgens leg je deze op een foam matje en bewerk je de helft van de randen met een tooltje met een bolling. Hierdoor wordt 't randje mooi dun en een beetje 'lubberig'. Dan rol je 't eerste rondje op en als je bijna aan 't einde bent leg je 't volgende blaadje erop en draait deze er half omheen, dan leg je d'r weer een blaadje op en dit herhaal je dus nog een paar keer. Wel steeds een beetje in vorm drukken. Als de roos de gewenste grootte heeft, knijp je de onderkant samen. Hierdoor gaat de roos open staan. Vorm de blaadjes vervolgens nog voorzichtig naar buiten en knijp de buitenste blaadjes in 't midden 'n klein beetje samen. Snappie?????
Anjers
Voor de anjers maak ik gebruik van de carnation cutter van FMM. Hij is volgens mij 't zelfde als deze uit de webshop: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=717. Per anjer heb ik d'r 2 of drie (van dezelfde maat) gebruikt. Na het uitsteken fril je de randjes. Vervolgens een beetje lijm in het midden en 'm dubbel vouwen. Dan vouw je deze weer in 3-en. Daaromheen vouw je weer 1 of 2 keer een dubbelgevouwen exemplaar. Overigens lijkt 't na 't frillen helemaal nergens op, maar als je 'm dan in elkaar zet vormt 't toch een leuk geheel!
Christmas rose
Voor deze bloem heb ik gebruik gemaakt van deze uitsteker http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3995.
Succes!
mooie taart
ik ben benieuwd met wat je hebt gestapeld
Met de seperator plates en hidden pillars. Die laatste zijn dus bij deze taart 'hidden' achter de blommetjes
Wat mooi!!!!
Dat wil ik ook als ik ga trouwen! (Volgend jaar 20 mei......)
Misschien moet je me maar een workshopje "bloemen maken" geven...![]()
Volgend jaar, leuk! Dan heb je in ieder geval nog ff om te oefenen En je bent natuurlijk altijd welkom voor een workshoppie!
heel erg mooi hoor.
mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moooooooooooooi!!! Echt schitterend!
Onwijs mooi!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....