1

Onderwerp: Ooievaartaart

Nog 1 dag werken, morgen nog, en dan ga ik met zwangerschapsverlof. Vandaag dus een taartje meegenomen voor bij de koffie.

http://i12.photobucket.com/albums/a219/bawidala/taart005.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a219/bawidala/taart003-1.jpg

Geen supermooie foto's, het was gisteravond laat en bij tl-licht. Onderste taart had nog een indrukje van een reliefmat.

Gevuld met zwitserseroom en bokkepootjesvulling

Maar wat een grmbl-spul is dat fondant. Kleuren ging prima hoor maar het scheurde om de haverklap, is zo elastisch als ik weet niet wat en ik kreeg het er niet mooi overheen. Zodra ik het optilde, scheurde het weer dus als iemand daar nog wat op weet?? Had er iets poedersuiker door gekneed en ook even laten liggen toen ik het uitgerold had (had warme handen) maar veel hielp het uiteindelijk niet  :mad:

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

2

Re: Ooievaartaart

Heel mooi en klinkt erg leker!  :9

3

mooie taart !!! enne geen scheur te zien hoor  :)
veel plezier met je verlof en succes met de bevalling  :Y

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

4

Hele leuke taart.
Geniet van je verlof en je kindje straks (een jongetje omdat de taart blauw is? Of toeval?)

Groetjes Elske

5

hij is heel leuk!!

6

Wat een leuke taart, en van harte met je zwangerschap (die al weer bijna voorbij is.. :) )
Fondant is inderdaad veel elastischer dan marsepijn. Fondant is natuurlijk alleen suiker en marsepijn heeft wat meer body door de  amandelen. (en wat mij betreft daardoor ook meer smaak!) Ik neem aan dat je fondant hebt gebruikt omdat je een witte taart wilde? Ik neem dan altijd witte fondant en blanke marsepijn door elkaar en omdat het dan nog niet echt wit is gebruik ik daar nog wat witte kleurstof doorheen.

Geniet van je verlof!
Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

7

Hij is erg leuk hoor! En geniet van je verlof!

8

Heel erg leuk!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er nog eventjes van!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

9

Mooie taart hoor :Y
Leuk plaatje!

groetjes mariska

10

Leuke taart............ :)