1

Onderwerp: help zie het bos niet meer door de bomen

Mijn schoonzus wil graag een taart voor haar ouders die jarig zijn.

Dit zijn de onderwerpen: wijn , fietsen( fietser ) , glasramen  voor de papa,

en voor de mama: koken , schilderen ( schilder borstel of  zo ) , bloemen , kinderen , keramiek

Ik zie gewoon niet hoe ik dit mooi kan combineren, breek er al een hele tijd mijn hoofd over.

Niet alle onderwerpen moeten aan bod komen maar minstens 1 van beiden en dit op een taart van 20cm

Jullie ideetjes?

Re: help zie het bos niet meer door de bomen

Hoi,

Vrolijk fietsende kinderen in een veld met bloemen die naar een huis met glasramen kijken en zwaaien.........

3

een keuken blok maken waar moeder staat te koken en pa (in fietskleding) de fiets tegenaan geparkeerd heeft om wat lekkers bij haar te drinken in zijn fietspauze?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

taart in de vorm van een fles wijn , liggend in een bloemen bed

5

ik dacht ook gelijk aan keuken, vrouw met schort, man die rond de taart fietst?
Het plaatje van Kwebbeltje zie ik me ook al voor me.
Fiets tegen keukenblok aan, man in strak fietspakje die een glas wijn drinkt bij zijn kokende vrouw Op het keukenblok staan bloemen en wat keramiek kruiken.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Of moeders die een glas ramen (bedoel je glas-in-lood?) staat te schilderen en vaders die staat te kijken?

7

een taart met een glas in lood print (dus een soort van mozaiek). met daarop bloemen.

lijkt mij leuk om te maken haha

Enthousiaste groet, Maxime