Re: en weer een bruidstaart
Prachtige taart! En die uitsteker van de lijntjes heb ik ook maar nog niet gebruikt. Leuk om te zien hoe je dat gecombineerd hebt.
whahaha, was ook mijn eerste keer met deze
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en weer een bruidstaart
Prachtige taart! En die uitsteker van de lijntjes heb ik ook maar nog niet gebruikt. Leuk om te zien hoe je dat gecombineerd hebt.
whahaha, was ook mijn eerste keer met deze
Weer zo strak en stijlvol gedaan, echt helemaal
Missie (wederom) geslaagd! Heel mooi gemaakt (strakke randen !!) . Ik hou niet van namen op een bruidstaart (zelf "moet" ik binnenkort ook) maar hier hoort het er echt bij en ik vind de schrijfwijze zo met hart erg mooi.
ik ben er ook niet zo voor hoor Jolan, maar ik heb er dan ook bewust voor gekozen (geadviseerd) om dat in het wit te doen, ook omdat ze de taart niet te druk wilde hebben. ook bewust gekozen voor de rustige blokletter i.p.v. de funky die ik normaal gesproken veel leuker vind
Ik vind 'm heel mooi! Ik heb dit jaar ook een bruidstaart die zeker niet te druk mocht worden, maar ik geloof dat mijn bruidje het zelfs van jouw taart nog aan haar hart zou krijgen, haha!!
geweldig meid!! Hij is weer super strak en prachtig bewerkt!
Wow Kwebbel, wat een fantastische taart weer. Petje af hoor, ik doe het je niet na .
Prachtig hoor!!
Welke kleur heb je gebruikt voor het rood?
Prachtig hoor!!
![]()
![]()
Welke kleur heb je gebruikt voor het rood?
whahhaa das een goeie... gewone rood van Bakels, maar omdat ik die niet lekker vind mix ik daar de marshmellow doorheen, dan wordt ie roze. dan weer sugarflair red extra erbij tot dat het weer iets roder wordt. dan een paar dropjes zwart, hij neigt dan weer grijs/roze te worden. dan weer de red xtra erbij net zolang tot je de kleur mooi en diep/donker genoeg vind. zo kleur ik mijn rood whahaha lekker handig he?
Erg mooi en wo wat zijn ze mooi hoog.
GE-WEL-DIG!!!Sprakeloos ben ik!!!!!
En weer een toppertje!!!
heel mooi gedaan
Prachtig helemaal mijn smaak.
Prachtig hoor! Die overige bloempjes raak je wel kwijt op de cuppies toch!
Groetje Nathasja.
Wat een snoezige bruidstaart!!!
Je hebt je naam weer eens echt eer aangedaan!!
Weer zo'n schitterende taart !
Ik ben nu op het moment zelf ook bezig met een bruidstaart en heb de rozen in zo'n zelfde dieprode kleur, maar dan niet zelf gemengd maar kant en klaar gekocht bij T&D. Is van het merk M & B kleur Claret.
Is wel heel zacht spul dus wat meer tylose erbij.
Chique!
heel mooi!
oooo héééél mooi
Heel erg mooi!
wow wat een beauty!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en weer een bruidstaart