1

Onderwerp: Mona Chocodreams (chocolademouse!!)

Heey damens!!

Heeft iemand dit toetje weleens als vulling gebruikt?? :s  Ik wil het morgen gaan proberen maar kan ik het gewoon zo op mijn taart kwakken?? Of moet er eerst iets doorheen??   :think:  (ben pas een beginneling.. :|)

Ciaoo!!

2

Re: Mona Chocodreams (chocolademouse!!)

Dat is heeeeerlijk!! Je hoeft er niets doorheen te doen, maar ik zou wel even een dijkje spuiten. En ik zou het ook gewoon smeren en niet kwakken  ;)

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Hahaha bedankt voor je tip..:lol: Ik dacht laat ik het even vragen aan de ervaren bakkertjes voordat alle lucht uit de mouse gaat en alleen plakkerige derrie in me taart heb..:S

Nou ik ga het proberen!! thnx!! ;)

4 Laatst bewerkt door vissertje (16-09-2011 08:19)

Loopt geen storm hier :s  Heb zojuist de chocodreams van Mona gekocht om er morgen een taart mee te vullen; heeft nog niemand dit uitgeprobeerd?
Taartje wordt voor m'n schoonouders; kan natuurlijk geen flater slaan ;)

Grtz

Lianne

Ps ben nieuw hier, ik ken jullie natuurlijk al lang :D  Wat ideaal zo'n forum!
Zal binnenkort een poging wagen om m'n parade te showen en me voor te stellen.

Goed, ben dom blondje zo te zien..... waren er dus tóch al reacties, neem me niet kwalijk, beginnenrsfoutje zullen we maar zeggen. Ik ga in elk geval met de chocodreams aan de slag.....

toedeloe!

5

Ikzelf gebruik die chocomouse van almhof, maar altijd een succes.hoor. Lekker met lemoncurd, jam of kokosbotercreme...succes!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

6

Ik gebruik ook de chocodreams van mona, erg lekker bijvoorbeeld in combi met Kersen vlaaivulling :) s bij ons altijd een favoriet!

Succes! Groetjes Diana

7

Bedankt allemaal,
Ik ga de kersenvlaaivulling ook maar halen... Lijkt me lekker.

Kan ik dan met marsepein bekleden of is dat geen lekkere combi; beter met canache?

thx for support :D