1

Onderwerp: Echt Hema!!!!

Ja we moeten meegaan met de rages..

Moest vandaag een glutenvrije bruidstaart maken (volgt later) en heb gelijk voor zoonlief ook een klein kapseltje gebakken. Ja wat ga je er dan van maken?? De nieuwe knikkerrage van de Hema

Komt tie

http://94.100.118.109/963550001-963600000/963563701-963563800/963563800_5_VXhI.jpeg

Gevuld met jam en zwitserse room.

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Echt Hema!!!!

wat een leuk taartje :Y

3

Hee die is leuk geworden zeg!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

4

hihi, wat grappig zeg! leuk taartje!

5

Wat grappig, was hij vast blij mee....

Ow wat issie lelijk. Ja dat Bonkie dan hè die horen geloof ik lelijk te zijn, niet je taart, die vind ik echt leuk bedacht :D

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

7

Hihi ... ik heb net dat reclame blaadje hier in de bus gekregen en dacht nog ... wel schattig dat ventje ... en nu zie ik hier er een taartje van ... heel mooi taartje!  :thumb:

8

Heel leuk!! Inderdaad echt HEMA, ze zouden hem zo in het assortiment kunnen nemen;)

9

Leuk hoor............ :)

10

die is echt grappig leuk idee hier ook althuis die dingen

11

heeel leuk. :thumb:
en mijn dochter zei meteen:
heeee dat is toch een bonkie taart?

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

leuk gedaan  :Y

13

Erg leuk! :D

14

Marinina schreef:

Wat grappig, was hij vast blij mee....

Heeel blij, vooral toen hij vanmorgen het mes erin mocht zetten als ontbijt  :o  :shh:
Doe ik normaaal nooit maar hij is de afgelopen dagen zo ziek geweest dat hij ook wel eens wat byzonders mag op een vreemd tijdstip  :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Taartentruus schreef:

Ow wat issie lelijk. Ja dat Bonkie dan hè die horen geloof ik lelijk te zijn, niet je taart, die vind ik echt leuk bedacht :D

mee eens, allemaal van die, rare, lelijke bonkies.., ik ga alleen voor die girly, en die kat en girly "skinies"  :Y

INACTIEF

16

leuk!!! en ook erg leuk bedacht :lol:  ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl