1

Onderwerp: Bahco

ik heb de vraag gekregen of ik ook een taart kan maken in de vorm van een bahco....

is er iemand die tips voor mij heeft, ik loop helemaal vast.

N-Joy Cakes

2

Re: Bahco

Ben misschien een beetje blond maar wat is een bahco?? Bacardi Cola??? Mischien ook handig te vertellen voor hoeveel personen, dan kan je soms wat groter denken!

3 Laatst bewerkt door NiQ (19-05-2010 15:09)

bahco is gereedschap ;)
om dingen aan te draaien. zo wordt je niet veel wijzer he? misschien even googlen anders.....

het is voor 10 - 12 personen.

ik denk dat als ik de vorm moet gaan snijden dat het er niet mooier op worden en anders een basis taart met een plaatje ervan of geboetseerds is zo simpel....

bacardi cola = baco

N-Joy Cakes

4

Tsja nou je het zegt en ik gegoogled heb, weet ik het weer! Echt geen moment aan gedacht, ik dacht misschien een tikfout van jou. Had al helemaal een leuk idee van een fles bacardi  :o !

Maar ik zou voor een geboetseerde bahco gaan met allerlei schroeven en bouten als decoratiemateriaal eromheen!

5

dat was mijn back-up plan hahahaha

ik ben zoooo slecht in boetseren!

N-Joy Cakes

6

Ik heb ooit een taart gemaakt in de vorm van een ouderwets circusgewicht.
Deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=95306
Als je daar dan halve maantjes uitsnijd lijkt het al op een bahco, ongeveer  ;) .
Alleen deze was voor ongeveer 8 personen.

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

7

Ik dacht eraan om het uit een vierkante cake te snijden (wel veel werk) maar dit is idd een perfecte oplossing!

N-Joy Cakes