1

Onderwerp: Schotse Fisherman

Mijn 1e "opdracht" voor de man van mn collega. Hij werd 60 is Schots en kreeg voor zn verjaardag een visvakantie naar denemarken vandaar het thema

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6BD48UV7.jpg

Biscuit gevuld met 1 laag jam, chocoroom en aardbeien en 1 laag aardbeienjam met nootjes

Ben nog niet zo lang bezig, moet nog flink oefenen met boetseren :/  De tartan was nog het meeste werk om te schilderen!! :grr: Maar ben niet ontevreden!

Groetjes,
Sofie

2

Re: Schotse Fisherman

Een mooi strak taartje ... alleen de oogjes zien er mss wat raar uit. Maar heel mooi Schots vissertje geboetseerd!  :thumb:

3

goed gedaan hoor, leuk die beweging bij het visje en ik vind je rand ook mooi schots  :)

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

4

Hij is erg leuk hoor!
maar wat is een tartan? :o

5

Een tartan is een geruite, wollen stof, waar de Schotse kilt van wordt gemaakt.

Dat heb je leuk gemaakt zeg !!  :thumb:

6

Bedankt, ik heb aan de hand van hun huwelijksfoto de ruit (en kleding) na gemaakt..behalve het petje die heb ik er zelf bij verzonnen :P

7

heel erg leuk............... :)

8

owww... deze moet ik opslaan!!

mijn broer is doedelzakker (zei ik oneerbiedig, piper is eigenlijk beter, maar vind ik altijd zon stom woord)

dus hier kan ik wel wat ideeetjes uithalen.

waar schilder je zoiets mee dan??

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

9

chocotoetje schreef:

owww... deze moet ik opslaan!!

mijn broer is doedelzakker (zei ik oneerbiedig, piper is eigenlijk beter, maar vind ik altijd zon stom woord)

dus hier kan ik wel wat ideeetjes uithalen.

waar schilder je zoiets mee dan??

Met een heel klein beetje kleurstof verdund met vodka en kleine penseeltjes :D Voor deze rode marsefond als basis en dan de lijntjes met zwart en voor het geel heb ik trouwens gold dustpowder gebruikt (ook met vodka)

10

ok, thnx!

weer een nieuwe uitdaging  :lol:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!