1

Onderwerp: naam in gebruik.. iemand een idee

hallo meiden en mannen (zie er steeds meer op t forum tegenwoordig)

ik kreeg net een mailtje dat ik per ongeluk iemands naam heb gejat en of ik deze wilde veranderen.

nou sorry.. niet in de gaten gehad. tuurlijk verander ik dat..... maar in wat???? iemand een idee??  :o
mijn echte naam is wendy hijmans en ik heb geen huisdier ofzo waar ik em naar kan vernoemen.  :s

groetjes Wendy

2

Re: naam in gebruik.. iemand een idee

Van mij hoef je hem niet te veranderen hoor! Ik vind hem leuk zoals die is.  :Y

3

ja helaas ik ook, maar de dame in kwestie heeft dit als bedrijfsnaam dus vandaar.

groetjes Wendy

4

Bedoel je nou je gebruikersnaam of je website naam?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Marianne schreef:

Bedoel je nou je gebruikersnaam of je website naam?

Ik denk dat ze haar gebruikersnaam bedoelt...

6

me website naam is mijn gebruikersnaam
dus beide

groetjes Wendy

7

Je gebruikersnaam zomaar wijzigen kan niet, en voor namen voor je website is het WWW beter geschikt :)

[MOVE] --> Het Wereld Wijde Web

8 Laatst bewerkt door taartengek (18-05-2010 22:46)

ow ok sorry bedankt voor het verzetten
maar ik dacht bij babbel omdat het niet over mijn  site gaat maar om een nieuwe naam en ideeen daarvoor

ik moet eerst een nieuwe naam bedenken voor ik ook maar iets kan wijzigen. site of gebruikersnaam en dan zal ik denk ik ook de moderators heel lief moeten aankijken toch?

groetjes Wendy

9

Nee, je gebruikersnaam kan je niet wijzigen. Dus dat zou betekenen dat als je een nieuwe gebruikersnaam wilt je dan een geheel nieuwe account moet maken op deleukstetaarten.nl

10

nou tja dan blijft mijn gebruikersnaam gewoon t zelfde zover ik weet zit zij niet op deze site dus dat zal dan niet zo'n probleem zijn neem ik aan.

groetjes Wendy

11

nassira001 schreef:

Nee, je gebruikersnaam kan je niet wijzigen. Dus dat zou betekenen dat als je een nieuwe gebruikersnaam wilt je dan een geheel nieuwe account moet maken op deleukstetaarten.nl

Nee hoor, als je mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief aankijkt wil ik nog wel eens iets aanpassen O-)

12

nou ja, zo origineel is ze zelf ook niet, die naam bestaat ook al in Engeland en in België....

moeilijk hoor, opeens een andere naam te moeten verzinnen!

Groetjes, Dorothea.

13

ik zit nu te twijfelen tussen:
hetvrolijketaartje.nl
crazy4cakes.nl
deblijetaart.nl

welke vinden jullie het leukst?

groetjes Wendy

14

Namen die bestaan en overeen komen (maar heb niet gecheckt of ze ook ingeschreven staan bij de KvK):
devrolijketaart.nl
crazyaboutcakes.nl

Bij deblijetaart.nl vind je de minste overeenkomsten :)

15

t is me wat hoor met die naam.
pff moet je ook nog checken bij de kvk? ik heb alleen voor domeinnaam gekeken of die al bezet waren.

groetjes Wendy

16

cakes4fun schreef:

ja helaas ik ook, maar de dame in kwestie heeft dit als bedrijfsnaam dus vandaar.

Ook geregistreerd bij de KvK?

Op de site yourhosting.nl kun je domeinnamen controleren of ze al bestaan of niet.........cakesforfun bestaat bv nog niet............

taartengek vind ik ook wel grappig, alleen oppassen de de 'klemtoon' niet verkeerd wordt gelegd (taart en gek bijv)........

Succes met je keuze!

17

taartengek is ook wel erg leuk!! :lol:  en al leggen ze de klemtoon verkeerd klopt ook wel een beetje toch?!?  :+

groetjes Wendy

18

cakes4fun schreef:

taartengek is ook wel erg leuk!! :lol:  en al leggen ze de klemtoon verkeerd klopt ook wel een beetje toch?!?  :+

:lol: :lol:  :Y

19

Karin09 schreef:
cakes4fun schreef:

met dank aan karin09 word het taartengek!!!!

hihihi heb de mails er al uitgedaan om de boel te veranderen

groetjes Wendy

20

Ik zou de naam niet hebben laten wijzigen. Dan had ze dat domein als ze slim was geweest zelf moeten claimen op het moment dat ze die bedrijfsnaam verzon. Beetje raar dat ze nu aan jou vraag je naam te laten vervallen omdat ze zelf verzuimd heeft het domein te claimen. Kost niet veel, en je hoeft dan nog niet eens een website online te hebben. Maar dat is mijn bescheiden mening......

Life is what you bake it.

21

ja taartenmarie dat had ik ergens ook wel, maar t moet leuk blijven en ik heb geen zin in gezeur.
ik vond de sitenamen t ook geen probleem moet ik zeggen want haar sitenaam is cakes4fun.nl en de mijne cakes4fun.mysites.nl
zit naar mijn mening wel verschil in maar ach.... nu word ik gewoon taartengek

groetjes Wendy

22

Taartengek is hartstikke leuk! Klopt toch ook nog als de klemtoon verkeerd ligt....taart en gek....vind het wel een hele goeie!

En nou Marianne nog héél lief aankijken dan ben je hier ook gelijk de taartengek  :lol:

Groetjes Maji

23

heb ik al gedaan, heb haar gemaild nu maar hopen dat ze er tijd en zin in heeft om t te veranderen. :+

groetjes Wendy

24

cakes4fun schreef:
Karin09 schreef:
cakes4fun schreef:

met dank aan karin09 word het taartengek!!!!

hihihi heb de mails er al uitgedaan om de boel te veranderen

Ik ben blij voor je! En Marianne is vast wel zo lief om je een andere nick te gunnen.............super meid! En nu knallen met die gekke taarten!  :thumb:

25

jippie

dankzij onze lieve marianne  :D  heet ik vanaf nu

TAARTENGEK

:+  :+  :+  :+  :+
helemaal happy

groetjes Wendy