Re: Mowgli en Baloe.
Erg leuk gedaan
prachtig geboetseerd.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mowgli en Baloe.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erg leuk gedaan
prachtig geboetseerd.

Heel leuk, mooi geboetseerd! 
ik vind em hartstikke leuk geworden!
super!!
zo, wat een kunstwerk, erg mooi
En jemig, ik vraag me nog steeds af waar andere mensen mee boetseren en het dan zo glad krijgen bij mij zitten altijd wel ergens een soort marsepein/fondant scheurtjes (Wendy, ik wil zo graag een workshop boetseren bij je volgen, maar was weer te laat!)
Ik frutsel nu maar wat met marsepein en fondant en gumpaste en soms volgens mij veel te veel tylose, maar ben zo bang dat het anders instort!
Schitterende taart
Zelf boetseer ik met suikerpasta van callebaut. (gebruik ik ook om te bekleden) Ik gebruik nooit tylose.
Vond hem zo stevig genoeg!
heel erg mooi!
Wauw! Wat heb je die super gemaakt zeg! Ben fan van Jungle book, samen met Bambi de eerste disneyfilm die ik zag als klein meisje! (laaaaaang geleden
)
Erg knap!
Heel mooi geboetseerd hoor, zo doe ik het ook, gewoon beginnen haha.
Balou kijkt echt precies goed! Mooie uitvoering ook voor de rest, de taart klopt helemaal!
Heel erg mooi hoor!! 
Ontzettend mooi!!
Ik sluit mij aan bij alles wat hierboven is gezegd.
Wat een super taart en boetseer zeg!!!!!!!

Hij is heel gaaf! Dat stukje uit de film was mijn favo....dat ie zo op dat water drijft, die mooie bloemen, dat dromerige....heb je heel goed nagemaakt!
mooi hoor
Super gedaan! Echt knap dat je dat hebt kunnen maken zonder een stap-voor-stapvoorbeeld. Gelukkig is de film geweldig leuk; dan is het ook niet zo erg als je het beeld 100x moet terugspoelen, haha.
het meest geweldige stukje uit de film, verpakt in een geweldige taart! 
jij hebt geen cursus van Wendy nodig hoor!
Prachtig! en Mowgli lijkt perfect.
Bedankt allemaal voor alle lof, maar een workshop boetseren zou geen overbodige luxe zijn, soms zit 't mee en soms zit 't tegen, gisteren had ik bijna het hoofd van Belle(poging drie van het hoofd, er lagen nog twee hoofden die niet naar m'n zin waren naast) door het raam gegooid.
Ik heb gewoon altijd ruzie met fondant, uiteindelijk het hoofdje van marsepein geboetseerd en toen dacht ik:"Zo en nou het lijf nog!"
Grrrr, leek wel een oud mensje met al die rimpels, ik boetseer blijkbaar niet snel genoeg en dan droogt de fondant al(w.s. te veel tylose gebruikt).
Weer opnieuw en toen was ze uit verhouding pffffff!!!
En ik ben zo'n verschrikkelijke pietlut dat elk dingetje overnieuw moet als het niet naar mijn zin is, dus vannacht om drie uur heb ik het opgegeven en een puzzelplaatje gemaakt.
Er zijn vast makkelijker manieren of handigheidjes voor bepaalde dingen, dus een workshop zou geen overbodige luxe zijn!
En ik heb natuurlijk weer mijn zinnen gezet op Wendy, die helaas 's ochtends toen ik de deur uitging nog geen nieuwe workshops op haar site had staan en toen ik 's avonds thuis kwam een hele lijst had met alles volgeboekt, snik snik!
Ooh ja, voor wie het nog niet door had.....ik ben een ontzettende kletskous en lang van stof, hihi!
Super mooi!!
WAUWIE!!!
Ben verliefd op je taart!
Heb jungle book op de muur in de slaapkamer van mn zoontje geschilderd en hij is verslingerd aan het boek en de film. Ik denk als hij deze taart ziet, deze mama in September een project heeft.
Mijn vraag dan ook; mag ik hem opslaan?
Super mooi geboetseerd heel leuk
Wat een geweldige taart en jij kan zelf wel een workshop boetseren geven dan kom ik bij je om het te leren.
Heel erg goed en ook de gelijkenis!
super gaaf gedaan ! 
WAUWIE!!!
Ben verliefd op je taart!
Heb jungle book op de muur in de slaapkamer van mn zoontje geschilderd en hij is verslingerd aan het boek en de film. Ik denk als hij deze taart ziet, deze mama in September een project heeft.Mijn vraag dan ook; mag ik hem opslaan?
Tuurlijk mag je hem opslaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mowgli en Baloe.