1

Onderwerp: delfts grachtenpand koekjes

was laatst bij het kruidvat bij de hobbyspullen aan het kijken ,en daar vond ik een delftsblauwe kaartenset met een embossjabloon voor maar 1 euro, je had 4 verschillende . Met papier heb ik niet zoveel , dit is wat ik ermee gedaan heb
http://i49.tinypic.com/dq6is7.jpg

2

Re: delfts grachtenpand koekjes

Wat een leuk idee, goed zeg!

3

Wat mooi gedaan zeg! Super  :thumb:

4

heeeel erg leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

super leuk............... :)

6

Wat mooi! Hoe heb je dat gedaan?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

7

Speculaasdeeg uitgerold embossing sjabloon erop gelegd en langs de vorm uitgesneden(en afbakken natuurlijk).Hetzelfde gedaan met de witte rolfondant. daarna het sjabloon heel licht invetten aan de kant die op de fondant komt. en dan het sjabloon goed vastdrukken. De bovenste rij koekjes is dan met royal icing over het sjabloon afgesmeerd de onderste rij is gedust met poederkleurstof. Ik vind ze allebei wel leuk royal icing is het vlotste werken.

8

Super leuk resultaat

9

Wat een leuk idee!  Ik moet toch eens wat beter bij de Kruidvat gaan kijken.  ;)

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

10

wow, wat knap! Heel leuk gevonden :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

11

Wat een gave koekjes! Knap gemaakt.  :thumb:
En bij 't zien ervan begon er iets te dagen: die sjablonen liggen hier al een jaar in de kast!
Nu weet ik dus wat voor leuks ermee te maken is. Thanx voor de inspiratie!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

12

Ik had ze ook zien liggen. Leuk gedaan! :thumb: !

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

Ik ga meteen kijken bij de kruidvat!!!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

14

leuk!!!!!
ik heb er geen koekjes ervan gamaakt,maar heb deze stempels gebruikt in januari bij mijn wedstrijdtaart op de DCE.

15

heel leuk!!

Liefs, Zanoni

16

wat leuk zeg.. heb die sjablonen nooit bij t kruidvat zien liggen...  wel heerl erg leuk zo!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

17

Leuk zeg :thumb:

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

18 Laatst bewerkt door Amarie (20-05-2010 19:53)

Gaaf zeg! :thumb:  Wat een leuk idee,ook maar eens bij de kruidvat gaan kijken. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

19

Erg leuk gedaan zeg

20

Onwijs leuk zeg!

21

Wat een leuke originele koekjes! Zo zie je maar weer dat je echt van alles in de keuken kunt gebruiken  :thumb:

22

viertje schreef:

Speculaasdeeg uitgerold embossing sjabloon erop gelegd en langs de vorm uitgesneden(en afbakken natuurlijk).Hetzelfde gedaan met de witte rolfondant. daarna het sjabloon heel licht invetten aan de kant die op de fondant komt. en dan het sjabloon goed vastdrukken. De bovenste rij koekjes is dan met royal icing over het sjabloon afgesmeerd de onderste rij is gedust met poederkleurstof. Ik vind ze allebei wel leuk royal icing is het vlotste werken.

Ik vind ze prachtig, maar ik snap het niet goed... Is het dan een soort stempel?

23

Echt heel erg leuk gedaan!
Ze zien er echt mooi uit  :thumb:

24

Heel erg leuk!

25

wat een leuke koekjes en goed bedacht...thx voor het idee... nu nog ff gaan kijken of ze ze hier ook hebben

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com