1

Onderwerp: taart insnijden zodat

thomas de trein omhoog kan rijden... snappen jullie wat ik bedoel..

Ik zie heel vaak een stapeltaart van Thomas de Trein en dan kan Thomas zo schuin omhoog rijden... maar ik weet niet hoe je dat uit je taart snijdt :s  ik heb het hier wel eens gezien maar ik weet niet meer waar....

ennn heeft iemand een how-to om thomas te boetseren?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

Re: taart insnijden zodat

Topsy turvy?

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

gewoon schuin snijden en dan afsmeren en bekleden.

How-to? Ik gebruik een thomas van mijn zoontje...

Groetjes, Dorothea.

4

Ja ik dacht ook dat het zo moest; van de bovenste taart een schuin stukje afsnijden en die dan weer op de onderste plakken. Zelf nog nooit gedaan trouwens maar succes!

Groetjes Eline

5

hmm maar dat wordt toch nooit mooi als je het schuine stukje wat je van de bovenste taart afsnijdt bij de onderste er weer op plakt... ik bedoel dat loopt dan toch niet door?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Euh ja je hebt gelijk geloof ik. Volgens mij heeft Espaghet het eens uitgelegd in een berichtje misschien kan je het haar vragen?

Groetjes Eline

7

Ria (M.C.) - die van al die Howto's op een rijtje ;) - heeft er volgens mij ook eens een uitleg van gegeven, maar weet niet hoe ze 'm genoemd heeft: misschien ook even mailen?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Ik denk dat je dit bedoelt!
http://cakecentral.com/articles/662/how … piral-cake

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Jeeeeh dit bedoel ik! THNX Tompoes!!!\

Maaruhh dat is best moeilijk en je moet maar niet te dunne vulling nemen want je dijkjes snij je weg... ook zonde :lol:

Groetjes Maris