Onderwerp: zwart-wit, rood en oranje

Ik mocht er met deze kleuren aan de gang, verder mocht ik het zelf bepalen. Was voor 70 personen en voor mij een behoorlijke klus. Hoe krijgen jullie dat allemaal zo strak? En qua mate zijn ander maten misschien mooier op elkaar? Tips zijn welcom! Ze vonden hem gelukkig wel mooi.

http://www.wenseentaart.nl/uploads/galerie/1273778607_1.jpg

http://www.wenseentaart.nl/uploads/galerie/1273778596_2.jpg

2

Re: zwart-wit, rood en oranje

Mooie hoge taart!!Leuke kleuren. Zie ik het goed... is de taart een beetje ingezakt? Of lijkt het zo omdat de ketting een beetje is weggezakt?

Prachtig!!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

Alexandra13 schreef:

Mooie hoge taart!!Leuke kleuren. Zie ik het goed... is de taart een beetje ingezakt? Of lijkt het zo omdat de ketting een beetje is weggezakt?

Ja helaas zie je het goed, blijkbaar toch niet genoeg gesteund. Ik denk ik had de steuning meer in het midden en dus te weinig aan de zijkanten. Weer wat geleerd.

5

www.wenseentaart.nl schreef:
Alexandra13 schreef:

Ja helaas zie je het goed, blijkbaar toch niet genoeg gesteund. Ik denk ik had de steuning meer in het midden en dus te weinig aan de zijkanten. Weer wat geleerd.

Ik heb het zelf ook een keer gehad. Echt balen... maar ja het zal je zo niet nog een keer gebeuren.
Desondanks vind ik de taart erg mooi!!

6

leuke kleuren, oja een bekend probleem dat stutten..........je taart is super :thumb:

7

Hoop ook altijd weer dat als ik een stapel maak het ook allemaal netjes blijft staan,blijft altijd weer spannend,maar ook ik vind je taart heel leuk en mooi geworden. :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl