1

Onderwerp: Hoe lang van te voren...

... kan ik mijn taart maken?

Ik heb een beetje een planning probleem. Ik heb zondag een verjaardag waarvoor ik mijn eerste taart mag maken. Maar eigenlijk ben ik donderdagavond tot zondagochtend weg. En omdat ik niet zondagochtend in 2 uurtjes die taart kan maken, vroeg ik me af of ik de biscuit al donderdag kan maken? Of is dat echt te ver van te voren.
Ik ga die dagen naar mijn schoonmoeder dus als het echt niet anders kan moet ik de taart daar gaan maken. Maar liever doe ik het thuis, want mijn schoonmoeder woont 2 uur rijden vanaf de verjaardag en ik vind het eng om die taart te vervoeren. Of kan dat wel gewoon?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Liefs Lotje

2

Re: Hoe lang van te voren...

Ik vind donderdag zelf veel te vroeg om een taart te maken die je pas zondag gaat eten.... Je kan hem wel bakken en invriezen en dat je hem dan zaterdag als je thuis komt gaat vullen/bekleden en versieren...

En hoezo zou je hem niet durven vervoeren.. Wordt het een stapeltaart? Ik vervoer een stapeltaart van 2 hoog gewoon in z'n geheel...

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

3

Re: Hoe lang van te voren...

Oke, dan ga ik hem gewoon zaterdag maken, als het vervoeren gewoon kan.. Nee het wordt geen stapeltaart!