Onderwerp: CC'tjes bakken = platte bovenkant
Hoe krijgen jullie de bovenkantjes van de CC's zo netjes plat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » CC'tjes bakken = platte bovenkant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe krijgen jullie de bovenkantjes van de CC's zo netjes plat?
door er na het bakken meteen een (zware) snijplank op te leggen voor een minuutje.
dan worden ze heel mooi plat
Wel met een bakpapiertje ertussen
ik doe er nooit een bakpapiertje tussen.
Waarom moet dat??
Hmmm...anders plakken ze vast aan mijn houten broodplank
Ha daar was ik ook laatst achtergekomen na het forum te hebben doorgesnuffeld, hoe simpel kan het zijn he? Was ik zelf nooit opgekomen, en het werkt. Bij mijn grote houten snijplank bleef niets vastzitten hoor, maar hebt het ook maar ca. 1 min. erop laten liggen en een toppie resultaat
Ok, dat maar eens proberen dan.. Zakken de cakejes zelf dan niet te ver in?
Met een normaal biscuit doe ik dit ook, dan wordt de onderkant de bovenkant en leg ik er een plank op. Aangezien in het midden altijd een bolling zit en de zijkanten lager zijn. Alleen hou ik vaak in de hoekjes dan toch een 'gat' over (als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ok, dat maar eens proberen dan.. Zakken de cakejes zelf dan niet te ver in?
Met een normaal biscuit doe ik dit ook, dan wordt de onderkant de bovenkant en leg ik er een plank op. Aangezien in het midden altijd een bolling zit en de zijkanten lager zijn. Alleen hou ik vaak in de hoekjes dan toch een 'gat' over (als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Soms hebben mijn biscuits ook zo'n randje. Dat "gat" vul ik dan op met een rolletje marsepein of een beetje botercrème
Je kunt ze ook plat krijgen door de bovenkant eraf te snijden en dan te bekleden.
ik gebruik een glazenplank.. blijft niks aan kleven (mits je de plank niet vergeet hhhahaha)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » CC'tjes bakken = platte bovenkant