1 Laatst bewerkt door Dot (18-05-2010 06:58)

Onderwerp: wie heeft er ervaring met Silverwood Multisize Square Cake Pan

Ik heb nu een verstelbare bakring (voor rechthoek en vierkant) van 5cm hoog; ik kan er zelf niet zo goed mee uit de voeten als ik wel zou willen.
Nu heb ik weer 2 aanvragen lopen voor 1 vierkante en 1 rechthoekige taart en heb ook in Alphen al met bovenstaande pan in mijn handen gestaan.

Ik heb pas alle ronde maten aangeschaft en het lijkt me zo overdreven om ook allerlei vierkante en rechthoekige te kopen....

Nu is dus mijn vraag, is hij werkelijk zo stabiel als ze voordoen? Is hij makkelijk in het gebruik?

Ik hoor het graag!!

Groetjes, Dorothea.

2

Re: wie heeft er ervaring met Silverwood Multisize Square Cake Pan

Jaaaa! Ik ben wild enthousiast! Heb hem afgelopen weekend voor het eerst gebruikt en het is echt de aankoop van het jaar nu al voor mij. Hij is heel makkelijk in gebruik. Je schuift hem in elkaar in de afmetingen die je wil..2 stroken bakpapier erin en bakken maar. Eindelijk van de ronde hoeken af van de normale bakpannen. En je kunt hem makkelijk opbergen want hij is helemaal te slopen  :Y . Fijn is ook dat hij 10 cm is, lekker hoog dus. Ik heb serieus nog nooit zo'n mooie biscuit gebakken.

Bestel wel een extra set dividers! das handig..

Het enige waar je op moet letten is dat de randen los zitten van de bodem. Je moet hem dus altijd bij de bodem oppakken, anders gaat het mis.

Wat mij betreft is hij het geld meer dan waard iig.

3

Daar hoef ik verder niets meer aan toe te voegen. Ook ik een zeer tevreden gebruikster  :Y

4

Waarom moet je die 2 stroken bakpapier erin doen?
Gaat het beslag ook niet onder die dividers door of is daar het bakpapier voor?

If life gives you lemons, make lemonade!

ik heb hem vanmiddag voor de eerste keer gebruikt en ben ook heel tevreden! ik heb alleen op de bodem bakpapier gedaan maar doe het de volgende keer ook langs de randen. zat nu ondanks invetten toch wat geplakt. aan de binnenste platen. maar mooi hoog kapsel met prachtige 90 graden hoeken

liefs marieke

6

idd, hier dus nu ook een tevreden gebruikster!
ik had dus Valy en Smarianne nog niet bedankt voor de reacties...

Groetjes, Dorothea.