Onderwerp: In iets anders invriezen dan in taartdoos
Ja de titel zegt het al..... Ik wil graag een taart invriezen, maar heb geen taartdoos. Zou het ook op een andere manier kunnen? En hoe zou je de taart dan ontdooien?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » In iets anders invriezen dan in taartdoos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja de titel zegt het al..... Ik wil graag een taart invriezen, maar heb geen taartdoos. Zou het ook op een andere manier kunnen? En hoe zou je de taart dan ontdooien?
gewoon in de vriezer zetten met een zak er om heen... ontdooien in de koelkast
In een pedaalemmerzak. Bij ontdooien zak verwijderen ivm plakken.
Moet goed gaan!
Ook met de zak eromheen? Dichtgeknoopt of open?
Als het past zet ik de taart in een springvorm voor bescherming en daaromheen een pendaalemmerzak. Er daarbovenop een pizzadoos zodat er niks in kan vallen. En ja, let op bij het ontdooien, de zak mag de taart niet raken, die blijft dan aan je taart plakken en dat wil je niet!
In de zak, zak dichtknopen en de vriezer in gooien--> uit de vriezer gelijk weer uit de zak halen, dan kan je de taart zonder doos of iets dergelijks laten ontdooien in de koelkast.
Super! Bedankt voor deze supersnelle reacties, hier kan ik wat mee (vooral dat gooien van Pooh....).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » In iets anders invriezen dan in taartdoos