1

Onderwerp: Probleempje.... welke vulling?

Olaaa!!

Ik zit al enige tijd op dit superforum te neuzen en heb inmiddels ookal me eerste taartje gemaakt!! heb me nu dus ook maar ingeschreven..:D

Mijn eerste taartje was voor moederdag en had 2 lagen: kokosvulling en ananasjam. Maar dat vond ik niet wauuw..:P

Nu ga ik een taart maken voor de verjaardag van me mams en paps alleen heb ik echt GEEN IDEE niet welke vulling ik moet gebruiken.. :think: er is ook zoveeel keus..:P

Misschien word het vaker gevraagd hoor, maar wat valt nou eigelijk bijna altijd wel in de smaak qua vulling??:P Ik dacht zelf aan een witte chocolademouse met crispy wit.. (Iemand het recept?? haha want ik zie alleen witte choco yoghurt bij recepten staan??)
Maar wat word dan het 2e laagje?? jam??

Andere ideeen zijn ook van harte welkom!!

2

Re: Probleempje.... welke vulling?

iets met aardbeien en slagroom?

Bij de recepten links in de balk staat genoeg. maar ook hier op het forum in het sub-topic ingezonden recepten.

Daarnaast is er nog een topic met combinaties van vullingen..........

3

Bedankt voor je reactie!!

Jaah ik heb ook een lijst gevonden met combi;s idd. Maar dan vind ik de 2e laag weer niet lekker.. En ben niet zo goed in smaken combineren..:P

4

hier heel veel vraag naar bastognekoekjes vulling en die doe ik dan met monchoumousse of met kersenvlaaivulling

5 Laatst bewerkt door yes-its-me (17-05-2010 18:25)

wat wij erg lekker vinden is Chipolata pudding er in :D:D

Deze profiel word niet meer gebruikt wegens beeindiging van hobby.
ik heb alles ook verwijderd

6

Hier krijg ik veel positieve reactie op kersenvlaaivulling met slagroom.

7

Baileyscreme met kersenvlaaivulling!

Chocolade fudge met caramel

8

advocaatmousse met slagroom :P

9

Bedankt voor jullie reacties lieve mensen!!

Jeetje.. echt te veel keuze..:S Ik denk dat ik morgen maar een proeftaartje maak en die door de helft snij.. Dan heb ik zeg maar 2 taartjes waar ik mee kan experimenteren..:D

Bastogne ga ik zeker proberen!! dat vinden de meeste mensen wel lekker denk ik..:D

Hmm baileyscreme dat klinkt ook heerlijk!! Zou dat misschien icm met bastogne kunnen?? :P