1

Onderwerp: zoek zoek zoek waar is de inspiratie gebleven

Nou zoals de titel al doet vermoeden ben ik leeg, 300 taarten bekeken maar geen idee wat ik wil. Mijn beste vriendin wordt 3 juni 17 en ik wil graag een mooie taart voor haar maken. Alleen ze is nergens heel uitgesproken in (of misschien wel maar ze is al mijn beste vriendin vanaf de peuterspeelzaal dus dat valt niet meer op, dat hoort bij haar). O, ik noem haar altijd prinses (don't ask me why, ze is absoluut niet prinses/arrogant achtig) maar ik weet niet of een prinses te kinderachtig is voor een 17 jarige...

2

Re: zoek zoek zoek waar is de inspiratie gebleven

Mijn dochter wordt eind van de maand 17 en dan maak ik voor haar een '17'. Deze bekleed ik met marsepein en erop komen roosjes (op haar verzoek) en woorden die iets met haar cadeau te maken hebben.  Voor een vriendin van mij heb ik de '50' gemaakt die in mijn avatar staat en erop allerlei woorden die iets met haar te maken hebben.
Je kunt bij mijn foto's kijken om een idee te krijgen wat ik bedoel. Daar staat de '50' en de '18' van mijn zoon wat uitgebreider.

Succes, Ellen

Er is altijd wel een reden om een taartje te maken!
groetjes Ellen

3 Laatst bewerkt door Ellen63 (18-05-2010 07:03)

Hier is een voorbeeld van de '17' die ik gemaakt heb toen mijn zoon 17 jaar werd. Het is heel simpel om te maken, je hebt er 2 of 3 rechte cakes voor nodig die je in de lengte doormidden snijdt en achter elkaar plakt. Dan bekleden en versieren en klaar is de taart.
Klinkt alsof het heel snel klaar is, maar dat valt mij nog altijd wel tegen. Ik vind het wel tijdrovend, maar absoluut niet moeilijk.

Nogmaals succes, Ellen

Nu wel, sorry, ik was helemaal vergeten de link mee te sturen. Ik had wel de foto ge-upload.

http://img42.imageshack.us/img42/2792/richard17jaar01.jpg

Er is altijd wel een reden om een taartje te maken!
groetjes Ellen

ik zie hem niet... jammer ik was wel benieuwd

ik vind een prinses niet kinderachtig hoor!! ik ga er ook 1 maken voor iemand van bijna 17 die een jaartje naar amerika gaat...

en zeker als je haar prinses noemt, zal ze m snappen!!

taarten maken...echt heerlijk om te doen!!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

Als je haar altijd prinses noemt, zou ik er ook eentje maken!

Ik heb er al verschillende gemaakt voor meiden van 16 en 17, dat vinden ze geweldig.
Zelfs onze zoon wilde vorig jaar (toen werd ie 18!!) de barbietaart die ik als proef gemaakt had om bij zijn vrienden te trakteren!

If live gives you lemons, make lemonade!