Onderwerp: Een rode en een blauwe.......
Trein,en ja hoor weer een Thomas (en James)
Maar ik vondt hem toch wel leuk geworden en post hem toch maar ondanks de vele Thomas taarten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een rode en een blauwe.......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Trein,en ja hoor weer een Thomas (en James)
Maar ik vondt hem toch wel leuk geworden en post hem toch maar ondanks de vele Thomas taarten.
Hij is idd heeel erg leuk geworden!
mooi, hoor
Echt een plaatje
Mooi!
heel leuk!!
en gewoon blijven posten! er zijn genoeg mensen die ze wel graag zien!!
Altijd posten, hoor! Deze is toch weer even anders en kan een inspiratebron voor anderen zijn.
Heel mooi gemaakt!
heel leuk hoor.
ja ik vind het een stom ding, maar je hebt hem erg goed gemaakt haha!!! forgive my rudeness
Ik ben blij dat je heb gepost hebt, want het is een super leuke taart.
Deze hadden we niet willen missen hier op 't forum hoor. Echt heel mooi gedaan .
Leuk hoor .
Ooh wat vind ik je taart een plaatje , mijn zoontje word over twee weken alweer 2 en hij is een grote fan van Thomas. Heb je een how to van Thomas dan kan ik alvast oefenen. Ik kan namelijk helemaal niet boetseren
en moet toch een workshop gaan doen
Het is weer een hele leuke thomas de trein taart geworden,hele leuke stapel,toppie
Superleuke stapel!
Ooh wat vind ik je taart een plaatje
, mijn zoontje word over twee weken alweer 2 en hij is een grote fan van Thomas. Heb je een how to van Thomas dan kan ik alvast oefenen. Ik kan namelijk helemaal niet boetseren
en moet toch een workshop gaan doen
Om eerlijk te bekennen ik doe maar wat,ik haal een plaatje van internet en probeer het zo goed mogelijk na te maken!
Dus een how to heb ik niet maar staat ie niet bij een topic van decoreren? Succes
Super gemaakt ... je Thomas en James!
Leuke taart hoor en die appelboompjes zijn schattig (die ga ik onthouden)
heel leuk!!!
Kei mooi
Hij is leuk.
Heb er al heel wat gezien maar deze is heel leuk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een rode en een blauwe.......