1

Onderwerp: boobs bakvorm

Ik zit hier weer even rond te kijken naar die goed gelukte tietentaarten van jullie.
Nou wou ik het zelf ook een keertje proberen te maken, maar nou heb ik even geen idee waar je die bakvorm vandaan moet halen.
Ik had hem een tijdje terug wel ergens op een website gezien maar nou weet ik niet meer welke.Dus als jullie wel weten waar je die vandaan kan halen zouden jullie dan een linkje willen doorsturen?
groetjes petra

Re: boobs bakvorm

de show-off rubrieken zijn om je creaties te showen, niet voor vragen, daar zijn namelijk de vraag&antwoord rubrieken voor.

Verder is de FAQ en de zoekfunctie ook heel handig om te gebruiken. [move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Volgens mij gebruiken de meesten blanda-vormen van Ikea (of Action)....of er ook een aparte bakvorm voor bestaat...........dat weet ik niet.

4

Tirza is alles goed gegaan met de verplaatsen ;) je zei bakken en vullen en we staan nu in decoreeren :+ ik meld em wel weer ;)

Petraq de antwoord staat gewoon in de FAQ   :Y en is net wat Karin09 zei.. blanda schalen van Ikea

Canadesje schreef:

Tirza is alles goed gegaan met de verplaatsen ;) je zei bakken en vullen en we staan nu in decoreeren :+ ik meld em wel weer ;)

oops!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

hierbij het linkje (even www ervoor zetten)
.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00057256

Liefs, Zanoni

7

En voor het bekleden is er deze how-to:

boobs bekleden

of deze voor een korset:

korset - kwebbeltje

8

Bedankt voor jullie reacties enne sorry voor het verkeerd plaatsen zal voortaan even beter kijken waar ik iets neerzet.

Had zelf al even gekeken op de ikea site en heb ze gevonden.Binnenkort maar even naar de ikea dus.