Re: eindelijk supergrote bruidstaart 14 taarten met pilaren, bruggen etc.
Wooow dat je dat voor elkaar gekregen hebt zeg met 32 weken zwanger, mn complimenten, ziet er heel netjes uit en wat een werk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk supergrote bruidstaart 14 taarten met pilaren, bruggen etc.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wooow dat je dat voor elkaar gekregen hebt zeg met 32 weken zwanger, mn complimenten, ziet er heel netjes uit en wat een werk!
Wow..petje af! Mooie resultaten!
pffff! Jeetje wat geweldig knap!!
Hoe zitten die bruggen tegen de taart aan bevestigd? of zitten ze erin geprikt
En idd: Hoe reageerde het bruidspaar?
Ik vind de chanel taart van Petra heel erg mooi!
Hele mooie parade en dat met 32 weken. Ik hoop dat je enkels niet te veel opgezwollen zijn. Dus nu maar even met de voetjes omhoog!
Wat een prachtig resultaat!!!
Ben stiekum benieuws wat je nu met al die bruggen gaat doen? Of laat je het bruidspaar dit kopen?
wow erg gaaf!! petje af
wow, wat een werk zeg!
de bruggen zitten er zeg maar ingeprikten rusten op de ondertaarten.
Hoe het bruidspaar reageerden ik was daar om de taart op te zetten toen er alleen de mensen waren die het feest organiseerde dus iedereen was met de decoratie bezig..
Ik heb het bruidspaar verder nog niet gesproken ze zijn bezig met hun honeymoon... Maar ik hoop dat ze goed gereageerd hebben.
Wat ik doe met al de bruggen nou ik hoop ze in de toekomst nog wel te kunnen gebruiken, dus ze worden aan mijn taartspullen collectie toegevoegt hahahaha kan bijna de schuur gaan ombouwen...
allemaal bedankt voor de reacties.
Beetje late reactie Ivanka is dat de taart vande man van cafetaria t hofke???
Hij is echt praachtig
Prachtig...wat een werk. Die zwart witte vind ik moooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk supergrote bruidstaart 14 taarten met pilaren, bruggen etc.