Onderwerp: mario en zijn broer Luigi
Voor de verjaardag van Bjorn gevuld met slagroom en vers fruit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mario en zijn broer Luigi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verjaardag van Bjorn gevuld met slagroom en vers fruit!
zo, leuke taart zeg, prachtig geboetseerd goed gelukt
Vind 'm erg mooi gemaakt!
Persoonlijk vind ik alleen Luigi bijna overbodig worden, alleen Mario en zijn kart was voldoende geweest maar superstrak en mooi geboetseerd!
mooie taart , en prachtig geboetseerd,
leuke kleuren heb je gebruikt
Een hele leuke taart en super geboetseerd!
Mooi hoor !!
Gaaaaaaaaaaffff...
Vind 'm erg mooi gemaakt!
Persoonlijk vind ik alleen Luigi bijna overbodig worden, alleen Mario en zijn kart was voldoende geweest maar superstrak en mooi geboetseerd!
ja ,de kart alleen was ook mijn bedoeling ,maar eens ik bezig ben kan ik niet meer stoppen!! Is een verslaving denk ik!!
Annemarie1107 schreef:Vind 'm erg mooi gemaakt!
Persoonlijk vind ik alleen Luigi bijna overbodig worden, alleen Mario en zijn kart was voldoende geweest maar superstrak en mooi geboetseerd!ja ,de kart alleen was ook mijn bedoeling ,maar eens ik bezig ben kan ik niet meer stoppen!! Is een verslaving denk ik!!
Dank u wel iedereen!
Heel mooi geboetseerd, super leuke taart!
Ik vind hem helemaal geweldig. En mijn spruit van 8 ook!
wauw, goed gedaan zeg. dat kost denk ik een hoop tijd!
Ik laat het maar niet aan mijn zoontje zien, dan wil hij ook.
Wauw Francine deze had ik gemist, maar goed dat ze hem weer naar boven gehaald hebben want hij is
Wauw Francine deze had ik gemist, maar goed dat ze hem weer naar boven gehaald hebben want hij is
![]()
Dank u wel!Vind jouw ploptaart ook
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mario en zijn broer Luigi