Onderwerp: eindelijk supergrote bruidstaart 14 taarten met pilaren, bruggen etc.
verder nog:
groetjes ivanka
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk supergrote bruidstaart 14 taarten met pilaren, bruggen etc.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
verder nog:
groetjes ivanka
wat een werk zeg!!
Maar wel mooi geworden!!
Die bruidstaart is echt geweldig mooi zeg!! moet een groot feestje geweest zijn
Ben onder de indruk! Wat een werk zeg. Prachtig resultaat (en dat met je dikke buikje)
Wow, wat een indrukwekkende bruidstaarten!
Ook je babyshower taart vind ik super gaaf!
schitterend
en de rest is ook mooi en leuk en lief
Bewondering!!!!!!
Sjeemig wat een (mooi) werk!
Goed zeg en dan ook nog zwanger
Echt goed zeg nou geen klus is jou meer te veel na dit echt super
De andere taarten zijn ook
mijn complimenten meid
dat moet wat van je gevergd hebben moet je dikke buik
Wat een werk!!
Maarre... waar laat je zoiets in vredesnaam, tijdens de voorbereidingen bedoel ik dan??
Vind ook je babyshower leuk! (grappig ook, de pampers op de achtergrond )
Heel mooi ... echt prachtig!!
Ik heb niet veel voorbereiding gedaan, ik heb wel de rozen van te voren gemaakt, verder donderdaag alles gebakken gevuld en bekleed... in taartdozen geplaatst
t en bewaard voor de volgende dag om 1 voor 1 te gaan decoreren..
alles tafels stonden dan ook vol.... hahhahahhaha.
heb alles zo veel mogelijk opgeruimd gehouden zodat er geen chaos ontstond hahahahaha.. alles meteen in de vaatwasser en opruimen...
en raar genoeg die dikke buik heeft me niet in de weg gezetten hahahaha ik heb op zijn tijd mijn rust genomen en geprobeert zoveel mogelijk zittend te doen.
verder alle dames bedankt voor jullie reacties het is ook een taart waar ik trots op ben hahahahah... echt een leuke uitdaging was dit.
groetjes ivanka
wauw ik vind je bruggen taart een kunstwerk!en dat met 32 weken zwanger petje af
wow, geweldig! wel knap dat het je gelukt is zonder stress...hij is ook heel mooi.
trouwens, wat was de reactie van het bruidspaar?en zou je dit nog een ander keertje doen?
sjemineeeeee, jij moet wel een mega goede planner zijn. ik vind het helemaal top!
WOW, wat een mega mooie bruidstaart zeg!
Ik had wel even een ow, moment toen ik de taart van Petra eronder zag. Die valt dan bijna in het niet he hahaha.
Maar ik vind het een super mooie parade!
:d
Zooo he, wat een prachtige taarten. Wat een werk!!
Zelf ben ik niet zo van de bruggen en opstelling maar de taarten op zichzelf zijn echt super mooi!
Zeker een hele uitdaging zo'n bruidstaart! Je hebt het super gedaan en heerlijk om te lezen dat er dus niet altijd stress aan te pas hoeft te komen..............en dat met een buikje van 32 weken, complimenten
petje af hoor, wat een werk !
Heel erg mooi gedaan, ik denk dat als ik deze hobby al had toen ik zwanger was, de taarten het niet hadden gehaald maar ik ze allemaal opgevroten had
Alles wat je nu nog gaat maken moet dan wel heel relaxt zijn n dit project
Wat een gevaarte! Mooi gedaan hoor.
P.S. ik zou er na drie dezelfde taarten al niks geen zin meer in hebben gehad....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk supergrote bruidstaart 14 taarten met pilaren, bruggen etc.