1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-05-2010 19:56)

Onderwerp: fotomodellen of niet?

ff gefreubeld vanmiddag.... okee, ze heeft wat foutjes, o.a. de oortjes zitten niet goed en de handen zijn niet mooi. maar ik ben wel supertrots op het gezichtje :lol: enne owja, ze heeft mijn buik whahaha!!!

http://94.100.118.238/960300001-960350000/960312801-960312900/960312898_5_ZzuE.jpeg

http://94.100.114.40/960300001-960350000/960323901-960324000/960323995_5_mH4i.jpeg

en omdat alleen ook maar alleen is heb ik er nog eentje bijgemaakt  :lol:

http://94.100.114.4/960700001-960750000/960719101-960719200/960719149_5_aicq.jpeg

http://94.100.114.170/960700001-960750000/960719201-960719300/960719266_5_Tq17.jpeg

is toch veel gezelliger zo?

morgen naar wendy voor het bruidspaartje, dan leer ik ook wel hoe ik handen moet maken en nog veel meer :Y
dus dan gaan we weer vrolijk verder oefenen :lol:

:o vergat er helemaal bij te zeggen waar de inspiratie vandaan komt, komt gewoon omdat dat zo overduidelijk was natuurlijk, het groene boekje van TalTalim

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: fotomodellen of niet?

Nou je mag ook trots zijn hoor! Ik vind het een leukerd :D

3

IK vind 'r HELEMAAL fantastisch!!!!!!!!!!!!!!
Met die oren...horen ze gewoonte zitten zoals ze nu zitten ;) en die handen zullen wel horen bij dit 'ras'. Ik vind 'r gewéldig leuk :Y
Toppie :thumb:
(enneh..dat buikie getuigd van het feit dat het hier om een levensgenietster gaat... :D )

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

Onwijs leuk!! Heel mooi. Wil ik ook kunnen, maar moet eerst nog een workshop volgen.

5

helemaal leuk!! heerlijke uitstraling heeft ze :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

6

Hoe kan ze jou buik nou hebben als je zo goed bent afgevallen  :lol:

Heel erg leuk ik moet ook aan de bak heb een opdracht voor een prinsessen taart.

7

ze is leuk!! :Y

groetjes Bibia

wat een leukie!!

Groetjes Natasja!

9

Wauw!! Heel gaaf gemaakt!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10 Laatst bewerkt door Zanoni (16-05-2010 17:31)

hij is prachtig!!!

edit: :o  :o Zij natuurlijk!!!

Liefs, Zanoni

11

:thumb: SUPER :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

Wauw! Mooi hoor!

Sinds begin december 2009 taart addict!

13

Was jij ´t nou die op de freubelavond zat te vertellen dat je absoluut niet kon boetseren?  ;)
Wat een schitterend fotomodelletje met een leuke uitstraling.

14

ze is geweldig om te zien!.
Ik moet ook nodig gaan oefenen, maar ik durf nog niet helemaal als ik deze creaties allemaal zie.

Mijn eerste prinses lijkt waarschijnlijk meer op een draak met een jurk aan :)

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

15

Ik vind ze helemaal Top.......de poppetjes van tal talim worden nu veel gemaakt hé...en jij doet dat  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

16

wauw super! ik moet ook eens op cursus met al die mooie boetseersels hier :s

liefs marieke

17

Knap gedaan hoor! :Y

18

grappig, mijn 2 zoons komen net de kamer binnen en de jongste (11) zegt dat ik dat niet gemaakt heb, dat kan gewoon niet volgens hem en de oudste  (13) begint heel hard te lachen: whahaha die linker heeft vlokken haar  :lol: (als in vlokken voor op de boterham)
en hij heeft warempel nog gelijk ook whahaha

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

19

Owwwww, die zijn leuk!!!! Wat een lekkere meiden, zeg. En die ogen, geweldig!!! Erg goed en leuk gedaan. En misschien nog een ideetje?: spaghettibandjes voor het paarse topje om de schouderaanhechting te verdoezelen?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

20

Ze zijn mooi hoor :D.

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

21

ze zijn super zeg. ik vind de oren en de handen perfect. ik heb van de week ook geprobeerd een baby te boetseren en mijn dochter kwam de kamer in en zei gelijk wat een raar oud mannetje :s
ik doe het je dus niet na

wat  zijn ze mooi

Groetjes Miranda

23

super leuk zijn ze hi hi... ik zelf was ook bezig met ze na te boetseren alleen moet ze nog haar krijgen ha ha

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

24

Ze zijn allerliefst!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

25

Leuk gemaakt hoor! Veel plezier vandaag bij Wendy, ben benieuwd naar het resultaat!

Ieder moment is een taartmoment
Groetjes, Harriët