51

Re: GOUD bij Holland Sugar Art Show

Wauw, prachtig!!

52

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties, we hebben er met heel veel plezier aan gewerkt, en er gaat inderdaad heel veeeeel tijd in zitten.

Nu op naar de volgende wedstrijd, Birmingham?

Groetjes Willy

53

vengerovje schreef:

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties, we hebben er met heel veel plezier aan gewerkt, en er gaat inderdaad heel veeeeel tijd in zitten.

Nu op naar de volgende wedstrijd, Birmingham?

OK,heb je de tekening al klaar dan,kunnen we alvast beginnen :nooo
kijk er nu al naar uit.

Groetjes Ria123

54

Gefeliciteerd met jullie goud! Het is dan ook een plaatje om te zien  :Y (al ben ik nu ook wel heel nieuwsgierig naar die prachtige vloerbedekking  :lol: ).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

55

Ook ik heb aaa-dem-loos naar de vloerbedekking zitten kijken...hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Waarschijnlijk met de sugargun? Maar hoe al die sliertjes zo keurig op 1 hoogte???
En die streepjes aan de zijkant, ook allemaal zo perfect gemaakt....

Echt een terecht winnaar!!!

En mogen we nu PLEASE PLEASE het geheim van de vloerbedekking weten????

http://94.100.119.252/953500001-953550000/953526801-953526900/953526877_5_H0HZ.jpeg
deze foto is denk ik net iets lichter.
de vloer was inderdaad geweldig.
complimenten

carpe diem

57 Laatst bewerkt door vengerovje (11-05-2010 08:23)

annamargriet schreef:

Ook ik heb aaa-dem-loos naar de vloerbedekking zitten kijken...hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Waarschijnlijk met de sugargun? Maar hoe al die sliertjes zo keurig op 1 hoogte???

Dankjewel voor je enthousiasme en natuurlijk mag je weten hoe we de vloerbedekking hebben gemaakt.
Je neemt de sugargun en de fijnste "grasmaker" dan knijp je daar twee à drie millimeter uit en schraapt dat met een spatel eraf en dat plak je dan stukje voor stukje op de fondant een tijdrovend :Y  klusje maar het resultaat vonden wijzelf ook geweldig!!
Zo krijg je dus hoogpolig Bonaparte Tapijt ;)

Dus nu geen Geheim meer hahaha!! :lol:

Groetjes Willy

58

Ja dat kon niet missen! Wat een prachtstuk, ik heb er een half uur bij staan kijken volgens mij. gefeliciteerd!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

59 Laatst bewerkt door ria123 (11-05-2010 16:23)

vengerovje schreef:
annamargriet schreef:

Dankjewel voor je enthousiasme en natuurlijk mag je weten hoe we de vloerbedekking hebben gemaakt.
Je neemt de sugargun en de fijnste "grasmaker" dan knijp je daar twee à drie millimeter uit en schraapt dat met een spatel eraf en dat plak je dan stukje voor stukje op de fondant een tijdrovend :Y  klusje maar het resultaat vonden wijzelf ook geweldig!!
Zo krijg je dus hoogpolig Bonaparte Tapijt ;)

Dus nu geen Geheim meer hahaha!! :lol:

Groetjes Ria123

60

hier een beter beeld van de vloerbedekking

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BHDWEZIW.jpg

Groetjes Ria123

61

wow echt mooi..... pufff wat een werk moet dat zijn geweest...

hoe hebben jullie de rugleuning van de bed zo gekregen? waar mama tegenaan leunt?

62

Hij was inderdaad prachtig en die vloerbedekking...SUPER!! Alle details, zo mooi.

Heb van Bart begrepen dat ie nu een tijdje in zijn etalage zal pronken en een pronkstuk is het zeker.

Wij vonden de verpakking van de taart om hem te vervoeren ook heel bijzonder ;-) Was waarschijnlijk ook heel veel werk!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

63

Tuurlijk hadden jullie goud, dik verdiend!
Ik heb mijn ogen uit zitten kijken bij deze (de rest was absoluut ook prachtig hoor) en ik heb het met Annemieke nog uitgebreid over het mooie tapijt gehad!

Gefeliciteerd meiden!

Groetjes, José

64

Ik vind hem super! heb er daar ook een foto van gemaakt, maar met mijn telefoon dus is daar de vloerbedekking ook niet goed op te zien. Petje af en gefeliciteerd.

65

terechte winnaar deze vond ik ook het mooist !!!! :thumb:

66

Ik ging vanmorgen marsepein halen bij Bart en daar zag ik jullie taart klaar staan om in de etalage te worden gezet. Het is echt een plaatje, vooral de kleuren vind ik zo mooi!

67

Curmy schreef:

Ik ging vanmorgen marsepein halen bij Bart en daar zag ik jullie taart klaar staan om in de etalage te worden gezet. Het is echt een plaatje, vooral de kleuren vind ik zo mooi!

wat spannend,ben benieuwd hoe dat zal staan daar.

Groetjes Ria123

68

Wat een pracht Ria! Ik zie deze nu pas  :o
Tja, wat moet ik hier nog over zeggen, wat niet al gezegd is? Een ongekend staaltje meester-patisserie. Ik blijf ernaar kijken.
Een terechte winnaar  :Y

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

dit was ook mijn favoriet hij was geoon perfect :Y en die vloerbedekkig inderdaad wauw!!!!!terecht gewonnen gefeliciteerd

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

70

Bedankt voor het 'geheim van de vloerbedekking'  :Y
Ik ga het ook proberen!