Onderwerp: bruidstaart 2
Voor mijn eigen broer mocht ik een bruidstaart maken. Voor 100 personen, en ik mocht zelf bepalen hoe het zou worden. Als er maar chocoladecake in zat. Nu zijn ze zelf van het strak en zwart en wit, dus dat wilde ik eerst doen, maar toen kregen we de kaart; thema Holland met een blauw kussend paartje voorop. Dus mijn ideeën maar aangepast en het volgende er van gemaakt.
Helaas werd ik de avond voordat ik de taart helemaal zou gaan vullen, stapelen en afwerken hartstikke ziek!! Ik de volgende dag dus flink gedrogeerd en met heel veel tussenpauzes maar aan de slag. Gelukkig kon m'n schoonzusje, die ook een tijdje taarten heeft gemaakt, mij komen helpen en om half zes was hij zo goed als af en ik voor de rest van de dag als dood op de bank/in bed .
Toen ik naar bed ging, had ik 39,5 koorts en ik had er een hard hoofd in dat ik üperhaupt naar de bruiloft kon, maar wonder boven wonder was de volgende dag de koorts weg en voelde ik me al een stuk beter. Ik heb dus toch nog de hele dag mee kunnen maken
Maar hier komt ie dan: