1

Onderwerp: Mini bruids cc's

Even geoefend voor een opdracht in juni. Mini cc's bijpassend bij de taart. Mijn man vind ze belachelijk klein en snapt niet hoe het bruidspaar dit durft voor te schotelen aan de gasten. Tsja, ze vonden 100 gewone cc's voor 80 euro te duur...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UKU6N88F.jpg

Even voor een indruk van de grootte:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UWUAT7BH.jpg

Sinds begin december 2009 taart addict!

Re: Mini bruids cc's

suzanne1984 schreef:

Tsja, ze vonden 100 gewone cc's voor 80 euro te duur...

pardon?

Ze zijn hartstikke leuk! Zijn die ringen eetbaar?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door fruitcake (16-05-2010 13:23)

Ze zijn schattig, maar inderdaad wel klein. En belachelijk dat ze dat duur vonden, volgens mij is een euro p.s. een gangbare prijs voor gedecoreerde cupcakes, dus dan was je nog goedkoop!

4 Laatst bewerkt door Maartje Taartje (16-05-2010 13:31)

Jeetje, zo klein zou ik ze toch ook niet aan mijn gasten durven geven!

Gelukkig hebben de gasten naast honger dan toch ook nog iets moois om naar te kijken op hun bord ;)

5

fruitcake schreef:

Ze zijn schattig, maar inderdaad wel klein. En belachelijk dat ze dat duur vonden, volgens mij is een euro p.s. een gangbare prijs voor gedecoreerde cupcakes, dus dan was je nog goedkoop!

Soms durven ze voor een niet gedecoreerde cupcake in de supermarkt ook wel een euro te vragen of zelfs 1,50!
Dus wel raar dat ze 80 euro voor 100 normale cupcakes te duur vinden.

Maartje Taartje schreef:

Jeetje, zo klein zou ik ze toch ook niet aan mijn gasten durven geven!

Gelukkig hebben de gasten naast honger dan toch ook nog iets moois om naar te kijken op hun bord ;)

Haha, grappig hoe je dat zegt  :P

@suzanne1984:
Mooi hoor! Is alles eetbaar?

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

6

Hele leuke test mini cc's.

Ik kan natuurlijk niet in de portemonnee kijken van het bruidspaar, maar ik zou me dan wel een beetje schamen als ik dit moet voorschotelen.  :s

Liefs, Zanoni

7

nou waarom nou, lekker klein hapje, makkelijk pakken ideaal! ik zou dit best serveren als ik ging trouwen, puur om wat ik net zei.
Bovendien, er zijn trouwerijen waar je komt en dan heb je niet eens een stuk taart! dit kan je mooi per stuk doen en dus geen tekorten.
Ik vind dat je ze wel heel leuk hebt gedecoreert, alleen ben je daarin veel te goedkoop.

8

ik bedoelde niet dat het er goedkoop uitziet, maar dat je maar weinig rekent ;)

9

erg mooi gemaakt :thumb:

10

tipsytaartje schreef:

Ze zijn hartstikke leuk! Zijn die ringen eetbaar?

Nee helaas zijn ze niet te eten...

Dit is trouwens niet de officiele bruidstaart. Ze hebben smiddags een besloten diner met bruidstaart. Deze cc's willen ze savonds doen voor bij de koffie. Dus het valt best mee...

Sinds begin december 2009 taart addict!

11

Ondanks dat de ringen niet eetbaar zijn, zijn ze wel mooi hoor :).
Voor bij de koffie s'avonds vind ik het dan wel weer een mooi maatje... Of ben ik dan de enige haha?
Wel leuker dan een koekje namelijk, maar niet te groot (een normale cc vult echt wel, vooral als je je avondeten er al in hebt zitten!).

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

12

heel lieve CCtjes........ :)