1

Onderwerp: nieuw of toch niet....

Ik kijk al een tijdje op dit forum mee en volgens mij nooit in deze rubriek gestaan, oepssssss.

Ik ben soesa 32 jaar en net zo als jullie gek op bakken, bekleden en boetseren. Hoop in de toekomst wat taarten te showen en reacties te mogen ontvangen. De taarten die ik tot nu toe heb gemaakt komen binnenkort wel een x langs. Inspiratie voor de taarten is van dit forum dus als je iets ziet en je denkt, he dat heb ik gemaakt dank jullie wel!!!! Weet echt de namen niet meer.

Tot snel .... :Y

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

2

Re: nieuw of toch niet....

Haha, bij deze dan alsnog welkom op het forum! (Maar zo gaat het bij de meeste denk ik wel, hoor: eerst lekker rondkijken, beetje aftasten en ja, dan verslaafd, hè! En dan komt het voorstellen vanzelf.) We zijn benieuwd naar je creaties.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Welkom ... en ja zeker, je raakt er echt aan verslaafd! Ik verzin elke keer wel iets om een taartje te kunnen maken!  :D

En ik zou zeggen show je creaties, het kan inspriratie zijn voor een ander!  :Y

Tot één van je taartjes!  :lol:

4

welkom en veel bakplezier :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Welkom op het forum, veel pezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Welkom en veel plezier hier :).

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!