Re: Bruidstaart met bruid en gom in een bootje
Oooh wat een prachtig verliefd stelletje! Super geboetseerd zeg. De taart is helemaal prachtig...blijf er naar kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met bruid en gom in een bootje
Oooh wat een prachtig verliefd stelletje! Super geboetseerd zeg. De taart is helemaal prachtig...blijf er naar kijken.
Jeetje, hierbij val ik volledig in het niet.
wat een prachtige taart, en wat mooi geboetseert.
ik heb nog een lange leerweg te gaan zie ik wel.
Mooi
Wat mooie taart met een geweldige topper heb je gemaakt! Het bootje, de bruid en helemaal de gom (die verliefde blik!). Echt prachtig!
Echt
Wat een geweldig leuke taart!!!
Hij zit zo heerlijk verliefd te kijken! Zo lief!!
Ahhh de gom is in luvvvvvv!!
Wat ontzettend mooi gemaakt!
Super! Wat een knappe boetseersels!
Erg mooi, schattig bruidspaartje
Kan ik bij jou een workshop boetseren boeken???!!
Hahaha, vanuit Italie? Sorry, geef geen workshops, nou, niet helemaal waar, ik ga in juni een gastworkshop geven bij sugarlicious in Amsterdam, maar ook daar ga ik geen gewoonte van maken. Ik vind taarten maken namelijk veeeeeeeeeeeeeel te leuk!
Zijn de rupsjes niet van Bumba?
Maar onwijs leuk, ik vind dat wel leuk dat het zo anders is dan standaard
ik voel de vlinders in me buik ha ha
geweldig leuke en mooie stapel
Zo...wat mooi zeg!
wat een heerlijke taart!! geweldig lief en mooi gemaakt!!
die rupsen vond ik op de taart van wendy toen ook al zo gaaf, en deze zijn ook weer erg leuk!!!
topper van een taart
Prachtig en inderdaad helemaal super geboetseerd!!
wat een leuke en mooi uitgevoerde taart... de liefde spat van het bruidspaartje af!
Wat is het toch een schatje! En helemaal geen kindertaart hoor, gewoon een leuke bruidstaart met een 'ander' thema!
Wat een mooi taartje!
Het stelletje in het bootje vind ik helemaal geweldig. Echt super mooi geboetseerd, zou ik ook graag willen leren.
tjeetje wat een leuke, mooie en vooral lekker strak maar toch speelse taart!
leuke deatails, handen mooi, uitdrukkingen van de gezichten lief! kortom, in mijn ogen geheel perfect
helemaal super gedaan...de taart is geweldig en de topper is toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow, wat een prachtige taart en die blik is idd super!
Net als de rest vind ik ook dat de verliefdheid er af spat!! Echt helemaal supergoed gelukt dus
Jaa die blik... die is weergaloos!!!
Mooi gedaan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met bruid en gom in een bootje