1

Onderwerp: Taart voor dé Karin Bloemen - Verhaal

Enkele weken geleden kreeg ik een mail van iemand die had gehoord dat ik taarten maak. Er volgde een heel verhaal: de dame in kwestie werkt 15 jaar bij haar werkgever en mag op kosten van de baas een jubileumfeest geven. Ze wilde heel graag haar idool uitnodigen en was zo brutaal om het management van haar idool een email te sturen met daarin het budget, uitleg van de situatie en de vraag of haar idool zou willen komen. Ze ging er eigenlijk vanuit dat het niet zou kunnen, maar groot was haar verrassing toen ze een 'JA!' terug kreeg!

Het feest kon niet compleet zijn zonder taart. Of ik een taart wilde maken die zou passen bij het idool en bij de dame in kwestie zelf: kleurrijk, over-the-top, opvallend etc etc. Toen ik hoorde dat het om Karin Bloemen gaat, kon ik natuurlijk geen nee zeggen!

Heel apart dat deze dame morgen mijn taart gaat eten. Ik ben dan ook supertrots en erg blij dat er flinke reclame voor me gemaakt gaat worden en alhoewel geinspipikt van hier, ook erg trots op mijn taart. Hij is gevuld met een laag chocolate fudge met stukken chocolade en met een laag aardbeienvlaaivulling.

Ik ben zoooo benieuwd wat voor respons er gaat komen!

PS: Oei! De foto's zijn genadeloos hard!  :shh:

http://94.100.114.73/958350001-958400000/958357001-958357100/958357017_5_9oI4.jpeg

http://94.100.114.104/958350001-958400000/958370701-958370800/958370763_5_asrm.jpeg

http://94.100.114.65/958350001-958400000/958371501-958371600/958371546_5_kl5n.jpeg

I'm not bossy, I just have better ideas...

2

Re: Taart voor dé Karin Bloemen - Verhaal

hele mooie vrolijke taart :thumb:

:Y EN INDERDAAD WAT GAAAAF :Y

en spannend :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

helemaal leuk!

4

:lol:  :thumb:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

5

Is natuurlijk wel speciaal!

6

GAAAAF!

Wat een superkleurencombi! Knetterd echt van het scherm af hier  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

wauw! :thumb:

8

Mooi gemaakt. En een (halve) taart van jou met Karin ernaast zou natuurlijk wel top reclame zijn  :+

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

9

Wat super dat je dat mocht doen! En ze zullen de taart vast en zeker geweldig vinden.

10

Pebbles schreef:

Mooi gemaakt. En een (halve) taart van jou met Karin ernaast zou natuurlijk wel top reclame zijn  :+

Ik ga daar zeker op aansturen als de taart morgenochtend wordt gehaald  :lol:

11

heel erg mooi!!!

en wat speciaal!!

Liefs, Zanoni

12

Zo dat is nog wel eens wat anders dan een cadeaubon voor een jubileum. Een supertaart en dan ook nog een beroemde eter, wat een apart idee.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

Een geweldig mooie taart, waar Karin vast ook van onder de indruk zal zijn.  Als je een foto krijgt van haar naast je taart, zou het erg leuk zijn als je die hier zou delen!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

14

EverLearn schreef:

Als je een foto krijgt van haar naast je taart, zou het erg leuk zijn als je die hier zou delen!

Ga ik zeker doen!  :Y

wauw wat een gave taart

carpe diem

16

Spannend, de dag van de jubilaris kan niet meer stuk met zo'n taart!

wat een leuke opdracht!!!enne prachtige taart :Y

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

18

Oooooh, wat spannend!
Nou, aan je taart zal het niet liggen, hij is prachtig  :Y

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

19

Heel erg mooi gemaakt!! En idd erg bijzonder voor karin Bloemen,

Heb wel een tip voor je. Probeer de fondant een beetje beter door te kneden (evt wat crisco erdoor) voordat je het in de sugargun doet. Zo krijg je niet zo'n last van de barstjes zoals op de rolletjes van de bovenste laag.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

20

Kadohke schreef:

Heb wel een tip voor je. Probeer de fondant een beetje beter door te kneden (evt wat crisco erdoor) voordat je het in de sugargun doet. Zo krijg je niet zo'n last van de barstjes zoals op de rolletjes van de bovenste laag.

Thanks. Werd er knettergek van, want kreeg het niet mooi!

21

Wauwwwww je taart is geweldig en dan ook nog zo'n bijzonder verhaal erbij en La Bloemen die van JOUW taart zal eten..super joh!!  :thumb:  :thumb:

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

22

Ohhh wat gaaf, ik hoop dat je een leuke reactie of in ieder geval een foto met La Bloemen krijgt!!