Onderwerp: Taart voor dé Karin Bloemen - Verhaal
Enkele weken geleden kreeg ik een mail van iemand die had gehoord dat ik taarten maak. Er volgde een heel verhaal: de dame in kwestie werkt 15 jaar bij haar werkgever en mag op kosten van de baas een jubileumfeest geven. Ze wilde heel graag haar idool uitnodigen en was zo brutaal om het management van haar idool een email te sturen met daarin het budget, uitleg van de situatie en de vraag of haar idool zou willen komen. Ze ging er eigenlijk vanuit dat het niet zou kunnen, maar groot was haar verrassing toen ze een 'JA!' terug kreeg!
Het feest kon niet compleet zijn zonder taart. Of ik een taart wilde maken die zou passen bij het idool en bij de dame in kwestie zelf: kleurrijk, over-the-top, opvallend etc etc. Toen ik hoorde dat het om Karin Bloemen gaat, kon ik natuurlijk geen nee zeggen!
Heel apart dat deze dame morgen mijn taart gaat eten. Ik ben dan ook supertrots en erg blij dat er flinke reclame voor me gemaakt gaat worden en alhoewel geinspipikt van hier, ook erg trots op mijn taart. Hij is gevuld met een laag chocolate fudge met stukken chocolade en met een laag aardbeienvlaaivulling.
Ik ben zoooo benieuwd wat voor respons er gaat komen!
PS: Oei! De foto's zijn genadeloos hard!