Re: We kunnen weer naar het strand.....
Echt supermooi, al die details!
Vind hem echt geweldig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » We kunnen weer naar het strand.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt supermooi, al die details!
Vind hem echt geweldig!!
Wat een supergave taart! Mooi geboetseerd ook! ben jaloers... Heb nog een hoop te leren!
Wat een schitterende taart en super mooi op de foto gezet!
Mooi!!!
Wow Wow Wow Wow!
Ga ik éven opslaan hoor....
Vraagje; welke maat bakblikken heb je gebruikt?
Heel lief taartje!!!!
Vraagje; welke maat bakblikken heb je gebruikt?
20 cm en 15 cm
Ohhhhh...die is leuk!
Heel mooi en vooral heel netjes gemaakt.
Jee, wat een geweldige taart en inderdaad heel mooi gefotografeerd met die blauwe achtergrond.
Ik heb nog even een ander vraagje: ik zag jouw inzending voor het pip-thema (maan maart) en ik vond het patroon op de bovenste laag van de stapeltaart zo mooi. Met die rondjes en gekartelde randen etc (in het marsepein gestanst). Had je daar een speciale mat of roller voor of heb je dat op een andere manier gedaan? Wil de kunst graag bij je afkijken, als het mag...
groetjes,
Maayke
Hij is echt ge-wel-dig!! Wat een prachtige taart zeg! Welke kleur gebruik je eigenlijk voor de marsepein/fondant?
Heel erg mooi gemaakt
Wouwie die is erg gaaf gemaakt
Wat een super leuke taart!! En mooi geboetseerd!
Hij komt ook heel mooi uit zo op die blauwe achtergrond
super leuk gedaan.
echt heel mooi
Jee, wat een geweldige taart en inderdaad heel mooi gefotografeerd met die blauwe achtergrond.
Ik heb nog even een ander vraagje: ik zag jouw inzending voor het pip-thema (maan maart) en ik vond het patroon op de bovenste laag van de stapeltaart zo mooi. Met die rondjes en gekartelde randen etc (in het marsepein gestanst). Had je daar een speciale mat of roller voor of heb je dat op een andere manier gedaan? Wil de kunst graag bij je afkijken, als het mag...
groetjes,
Maayke
Hai Maayke,
Sorry voor de late reactie (heb net twee weken vakantie gehouden in Italie), maar ik heb de Texture mat van de webshop gebruikt:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3708
Groetjes Leonie
Hij is echt ge-wel-dig!! Wat een prachtige taart zeg! Welke kleur gebruik je eigenlijk voor de marsepein/fondant?
Hai Petra,
Ik heb een klein beetje bruin door de marsepein gedaan en dan krijg je een prachtige zandkleur.
Groetjes Leonie
Hoi Leonie,
Ik had 'm zelf nog niert gevonden. Dank je wel! Ik ga 'm op mijn verlanglijstje zetten
groetjes,
Maayke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » We kunnen weer naar het strand.....