1

Onderwerp: hoe maak je een taart met mini-jurkje

Hoi, ik wil graag voor een vrindin van me een taart maken met een mini-jurkje, type bustier (maar zonder tepels) maar dan langer zodat het een jurkje wordt met een stukje van de benen eronder.

iemand zoiets als gemaakt?

Groetjes,
Vivke

2

Re: hoe maak je een taart met mini-jurkje

Misschien het bovenlijfje van een barbie, dan een kleine blanda en dan de benen eronder? Geen idee of dat kan hoor maar misschien heb je er iets aan?

Groetjes Eline

3

ik wou een gewone "platte" taart maken
want er moeten ook boobs bij :)

Groetjes,
Vivke

4

dit is een foto van een jurkje dat ik bedoel :)
http://image.dhgate.com/upload/200912/3 … 586541.jpg

Groetjes,
Vivke

5

Ja kan toch een blanda andersom doorsnijden? dus een blanda van 20cm voor het rokjesgedeeltje. Hoe kan ik dit ht beste uitleggen  :think:..... als je de blanda gebakken hebt en uit de vorm haalt snij je m meteen door de midden dan heb je zegmaar 2 helften. 1 helft leg je plat niet dan heb je een rokje en daarboven maak je boobies met 12cm blanda's. Als je daartussen nog iets op moet vullen heb je nog de andere helft over. Snap je wt im bedoel?

6

Misschien makkelijker uitgelegd, bij de zwangetaart snij je dus gewoon de helft van de buik eraf. en als je dus nog ee stukje lijf wil maken tussen de boobies en het rokje gebruik je hiervoor de helft die je over houd.

7

ja... ik heb nu zo'n beetje een idee hoe ik het kan doen....

Groetjes,
Vivke