Onderwerp: Wat is makkelijker te bekleden?
Een blandavorm of een "gewone" taartvorm, heb tot nu toe alleen nog maar blanda's bekleed dus was even benieuwd naar jullie mening hierover.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wat is makkelijker te bekleden?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een blandavorm of een "gewone" taartvorm, heb tot nu toe alleen nog maar blanda's bekleed dus was even benieuwd naar jullie mening hierover.
ik vind een bolvorm makkelijker
Waarom zeg je dat nou whaha had gehoopt dat er "gewone" taartvorm gezegd zou worden
Ik ook de bolvorm!
blanda!
Waarom zeg je dat nou whaha had gehoopt dat er "gewone" taartvorm gezegd zou worden
Joh, gewoon een keer doen, dan zul je zien dat het meevalt
Ik vind een bolletje ook het makkelijkst te bekleden. Maar ik maak ze maar sporadisch(schrijf je dat zo,het staat zo raar)
Een boltaartje is misschien inderdaad wel iets gemakkelijker te bekleden, maar een "gewone' is ziet er wel heel veel mooier uit, vind ik... Ga gewoon lekker flink wat van de filmpjes bekijken die er zijn om een taartje te bekleden en gewoon DOEN!
Enne... oefening baart kunst
Een boltaartje is inderdaad makkelijker maar.... zoals Adrienne al zei: oefening baart kunst!
Succes!
de bol vorm is idd makkelijker... Maar als je nooit aan de gewone vorm begint leer je het nooit ik vind het ook nog steeds lastig hoor! Zeker de kleinere vormen.. Oefening baart kunst... Het is echt zo hier gaat het steeds beter succes!!
Hoi,
een bolvorm is idd makkelijker. Bij een bolvorm heb je geen randen dus kan je het er als het goed is overheen leggen en glas strijken. Bij een taartvorm is dat wat moeilijker ivm de rand
Bekleed nooit een bolvorm, dus ik ga voor de gewone taartvorm !
Dames bedankt voor al jullie antwoorden! Uiteraard ga ik het natuurlijk ook gewoon doen! Was gewoon even benieuwd Ik ga er volgende week eentje maken dus jullie horen het!
Ik ben blijkbaar de enige die een gewoon ronde taart makkelijker vind. Nee, ik zeg het denk ik verkeerd; ik heb meer moeite een bolletje mooi glad te krijgen. Dus dan is de bekleding ook lastiger.
Maakt niet uit,vierkant,rond lang dik dun bol ik heb tot nu tie van alles bekleed, mini taartjes, boltaartjes,vierkant,rond, cake ( langwerpig dus)
Ik zou ook zeggen een bolvorm want daar wordt de onderkant steeds breder dus je hebt minder moeite om plooien weg te werken.
Ik vind bolvormen altijd het makkelijkst
Na een hoop geoefend te hebben, vindt ik het allebei wel prima gaan eigelijk.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wat is makkelijker te bekleden?