1 Laatst bewerkt door lune (17-05-2010 12:35)

Onderwerp: 150 pffffff

bruidscupcakes, op het kaartje geinspireerd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XSUDUGR8.jpg

De zilveren bloemetjes en stengeltjes zijn geverfd ipv met de sugargun uitgeknepen, dit ik het kader van vlekken van dust/verf mijn zilveren vingers etc. :D

Helaas lieten er een paar roze papiertjes los, maar het moest het roze kleurtje van Dr OEOEOEtker zijn die in geen enkele webshop te vinden is :S en ik dus alle supermarkten in omgeving heb leeggekocht en niets extra's overhad (heb nog wel gesmokkeld om een paar zwarte rondjes op een wit papiertje te plakken  :shh:  maar ook daar niet heel veel extra's gebakken (leer voor de volgende keer)

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: 150 pffffff

wel heel erg mooi en op de foto is er niks van te zien :thumb:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

3

en nu taartjes tellen in je slaap  ;) heel mooi wel

4

Wat een werk zul je er aan gehad hebben! Ik vind ze erg leuk geworden, mooi die kleurencombinaties, is weer wat anders dan ivoor of rood voor een bruiloft.

5

inderdaad pfffff :)
maar wel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

van dichtbij toch wel, maar mijn oven had gister al nonstop staan draaien omdat er maar 24 per keer ingingen

7

Geen zilveren vlekken of dust te zien, ziet er prachtig uit.
Ze zijn erg mooi Pluun en dat ook nog eens binnen 2 uur inclusief bakken O-)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

vind het een super mooi geheel!!

Liefs, Zanoni

9

Mooi  :thumb:

10

lune schreef:

van dichtbij toch wel, maar mijn oven had gister al nonstop staan draaien omdat er maar 24 per keer ingingen

Nou als ik heeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk zie ik 6 met iets los papiertjes... dat valt toch reuze mee voor 150 cc's (zeker met de k** oetker papiertjes)
Ik vind ze echt mooi  :Y

11

wow, wat een werk!!!!!
zijn erg leuk!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

12

Ziet er super uit :thumb:
Wat een werk, begrijp je... pffffffff.... in de titel heel goed.

Groetjes

13

Het totaal ziet er mooi uit hoor ! Moet er binnenkort 200.......en raak bij voorbaat al in de stress over de niet "nette"cuppies, dat gezeik heb ik met biscuit nou nooit.

Groet, Jolanda

14

DAT zijn er veel!!

Liefs, Cedes.

15

Jol321 schreef:

Het totaal ziet er mooi uit hoor ! Moet er binnenkort 200.......en raak bij voorbaat al in de stress over de niet "nette"cuppies, dat gezeik heb ik met biscuit nou nooit.

Ik vraag me altijd af hoe je zoiets organiseert? Invriezen?

16 Laatst bewerkt door Jol321 (16-05-2010 17:59)

fruitcake schreef:
Jol321 schreef:

Ben niet van plan in te vriezen. De bovenkantjes van marsepein maak ik van te voren en het bakken (kan er 48 tegelijk bakken en heb 2 mixers  :D ) moet in een paar uur kunnen (ok, moet ze ook nog vullen  :( ). Moet wel te doen zijn, maar heb toch al een paar keer meegemaakt, dat halve ladingen niet aan mijn kwaliteitseis voldeden (scheef of zo), dan blijf je bakken...........dus ik ruim een paar uur extra in.

Groet, Jolanda

17

Jol321 schreef:
fruitcake schreef:
Jol321 schreef:

Ben niet van plan in te vriezen. De bovenkantjes van marsepein maak ik van te voren en het bakken (kan er 48 tegelijk bakken en heb 2 mixers  :D ) moet in een paar uur kunnen (ok, moet ze ook nog vullen  :( ). Moet wel te doen zijn, maar heb toch al een paar keer meegemaakt, dat halve ladingen niet aan mijn kwaliteitseis voldeden (scheef of zo), dan blijf je bakken...........dus ik ruim een paar uur extra in.

ik heb heel slim, een klodder jam meegebakken dat scheelt vullen :D

18

Prachtig zeg!! En jeetje waaat een hoop

.. Want taart kan altijd!!

19

Wat een werk zeg, maar wel een slim idee om jam mee te bakken kan dat?

groetjes

Monique

just for the fun

20

Ok Pluun, nooit eerder gedaan dat meebakken. Proef je het dan ook nog goed?

Groet, Jolanda

21 Laatst bewerkt door lune (16-05-2010 22:19)

eerst ff bodempje spuiten, dan klodder jam erbij en dan de rest volspuiten, doe ik altijd
De jam trekt een beetje in de cake maar is wel erg lekker :P

bruidspaar had keus, of met chocopasta (ook gewoon meegebakken, maar een paasei erin stoppen kan ook prima :D) of jam meegebakken of gewoon gevuld met bc en koos voor de jamversie (gelukkig)

Maar probeer gewoon ff jolan of je het lekker vind.....(scheelt je mega veel werk zeker op zo'n grote hoeveelheid)

22

hhmmm... :think:
waarom zie ik eigenlijk niks  :think:
nee...ik zie niks :nooo

ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

23

lune schreef:

Maar probeer gewoon ff jolan of je het lekker vind.....(scheelt je mega veel werk zeker op zo'n grote hoeveelheid)

Ga ik zeker doen  :)

Groet, Jolanda

24

Ik zie ook niets! :nooo

25

Helaas, ook ik zie niks maar vroeg me wel af hoe je dit doet met planning..
Vries jij ze in en doe je alle versiersels van te voren maken, hoe bewaar je ze dan met die hoeveelheid?
Tips w.b.t planning is altijd welkom :)

Maar ben nog wel erg benieuwd naar de cc's!