Onderwerp: koi taartje
voor de verjaardag van mijn vader een koi taartje gemaakt,jeetje dit was nog niet zo makkelijk... tips zijn altijd welkom 

ik heb alles ook verwijderd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » koi taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor de verjaardag van mijn vader een koi taartje gemaakt,jeetje dit was nog niet zo makkelijk... tips zijn altijd welkom 

ik vind hem erg leuk geworden! Leuk idee.. wij hebben zelf ook een grote koi vijver..
Vind hem mooi, hoor!
hij is heel leuk
en een echt koi bekkie 
Leuk!
Hij is toch erg leuk hoor 
Die is mooi geworden
Zal jouw vader vast erg leuk vinden.
Die is heel leuk!

Ik vind hem ontzettend goed gelukt en heel mooi, ook leuk bedacht met de waterlelies. Mag ik vragen welke roller/mat je hebt gebruikt voor de houtnerf? Ik ben daar naar op zoek en ik vind die van jou erg mooi er uit zien.
Mag ik em meenemen ter inspiratie? Ik heb zelf heulemaal niks met vissies maar m'n overbuur heeft z'n hele tuin er voor verbouwd. En laat die nou in de zomer jarig zijn
Mooi gedaan hoor!!
Mag ik em meenemen ter inspiratie? Ik heb zelf heulemaal niks met vissies maar m'n overbuur heeft z'n hele tuin er voor verbouwd. En laat die nou in de zomer jarig zijn
![]()
Mooi gedaan hoor!!
tuurlijk dit zie ik als een groot compliment :d
Ik vind hem ontzettend goed gelukt en heel mooi, ook leuk bedacht met de waterlelies. Mag ik vragen welke roller/mat je hebt gebruikt voor de houtnerf? Ik ben daar naar op zoek en ik vind die van jou erg mooi er uit zien.
ik ga even het linkje voor je opzoeken 
update gevonden http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=85
Dank je wel! Die ga ik zeker bestellen.
Mooie koi met die bek zo open.
Leuke en strakke taart.
Leuk, hoor...ziet er top uit
Dank je wel! Die ga ik zeker bestellen.
zeker geen miskoop 
heel leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » koi taartje