1 Laatst bewerkt door tamara14 (13-05-2010 13:47)

Onderwerp: "bruidstaart"workshop

Onze vriendin gaat trouwen in Vegas en we kunnen er niet bij zijn. Nou willen we op de vrijgezelle-dag een taartje komen versieren als een soort van bruidstaart, kan dat? Moet wel lekker kleurig en fleurig zijn. Ze hebben ieder 1 laag gedecoreerd en aan t eind hebben we m gestapeld met dit als resultaat. Kvond m zelf heel leuk geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFWUYKZ6-D.jpg
Chocolade-biscuit gevuld met nutella-bc, witte choco-bc en abrikozenjam of gele framboosjam (weet niet in welke laag wat :nooo )

Het bruidje heeft een dummie gemaakt want ze wilde iets bewaren als herinnering. Gevuld met piepschuim :+
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JOVOHCQT-D.jpg

Groetjes,
Tamara

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

2

Re: "bruidstaart"workshop

heeeel leuk en mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

leuk idee om zo een vrijgezellenfeestje te vieren en ieder een laag te maken, hebben jullie m ook met zijn allen opgegeten?

taart is lekker fleurig

4

wat een leuk idee om dat zo samen te doen, hij is heel goed gelukt  :Y

5

monique2510 schreef:

leuk idee om zo een vrijgezellenfeestje te vieren en ieder een laag te maken, hebben jullie m ook met zijn allen opgegeten?

:nooo  :nooo  :nooo , Ik geloof dat ze de bovenste laag in de vriezer gaan zetten en bewaren tot de 1e trouwdag en de rest van de meiden gaan de eerst komende 2 weken elke dag taart eten :D

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

6

Leuk idee Tamara en hij ziet er ook nog eens super uit!!! :Y  :Y  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Idd eeb heel leuk idee, en hij is prachtig geworden!!!  :thumb:

inderdaad erg leuk idee.
ik ben zelf ook getrouwd in las vegas.
iets om nooit te vergeten.

carpe diem

leuk zeg!  :thumb:

Groetjes Natasja!

10

Gezellige taart!!!!

11

hahaha heel creatief super leuk

12

Leuk geworden ! Ik heb binnenkort een soortgelijke workshop op de agenda staan voor een vriendinnenclubje, maar dan voor de verjaardagstaart voor 1 van hen. Heb dit ook eens gedaan met de klas van mijn zoontje ( 18 leerlingen) Geeft  heel leuke en verrassende resultaten zo'n 'Teamtaart"

Zoete groetjes, Marjolein

13

heel leuk

Liefs, Zanoni