1

Onderwerp: Simpel Moederdagtaartje

Ik had een aantal 'echte' roosjes zitten maken, overigens ook mijn eerste, maar die had ik in mijn enthousiasme veel te groot gemaakt dus op het laatste moment maar een aantal simpele roosjes/rozenknopjes gerold.  Mijn moeder was er erg blij mee, maar hij viel me eigenlijk tegen.  Rood op wit leek me in mijn hoofd zo mooi maar in de praktijk valt het me tegen.  Hij mist iets, maar wat?  :s

Verder vond ik het erg moeilijk netjes te fotograferen, dat wit!

Tips en ideeën zijn dus van harte welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDYFSTNJ.jpg

Bij het rollen van de roosjes was mijn dochter (van 4) ook aanwezig, zij wou graag ook wat maken met wat fondant en hier heeft ze een halve overgebleven ontbijtmuffin tussen gedrukt.  Oma was hier ook erg blij mee.  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4JWATWZO.jpg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

2

Re: Simpel Moederdagtaartje

Mooi taartje met al die roosjes  :thumb:

3

Ik vind het een lief taartje. Misschien had je onderaan ook nog wat (rol)roosjes of een rood randje/lintje kunnen doen. Dan was de taart net iets meer af geweest. Maar ik weet zeker dat je moeder hier ook erg blij mee was!

4

ah das al beter dan je metalhead;) :lol:  haha grapje, super, en wat een werk al die rolroosjes.wel een super effect :Y

5

Bedankt voor jullie reacties.
Een paar accenten aan de zij-/onderkant was inderdaad een goed idee geweest.  Volgende keer maar iets meer tijd er voor maken. ;)
Bedankt!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

6

Ik vind 'm mooi hoor, hou wel van dat "simpele", ziet er superstrak uit ook trouwens... :Y

7

kaar schreef:

ah das al beter dan je metalhead;) :lol:  haha grapje, super, en wat een werk al die rolroosjes.wel een super effect :Y

lol, deze reactie had ik nog niet gezien...
Gaat die metalhead me nu altijd achtervolgen?  :P
Ach maakt niet uit, maak ik ook wat bekendheid.  ;)

Bedankt voor de complimenten.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

8

Mooi hoor!

9

vind hem erg leuk!!

Liefs, Zanoni