Re: hello kitty in india !
Goed bezig!!!

Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hello kitty in india !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Goed bezig!!!

heel mooi gedaan!
zo is 't toch nog een heel leuk taartje geworden
als je de botercreme niet op je restjes marsepein wil hebben, kun je eerst het bord helemaal schoonmaken met een keukenrolpapiertje.
Wat een leuk taartje. Als je zo doorgaat is het echt wel goed genoeg (andere topic). Gewoon lekker vaak een taartje maken.
Heel leuk
! En voor wie heb je hem gemaakt?
voor eimand met de achternaam broekhuizen, zit toevallig ook op dit forum, die heet boterkoekje ofzo
ik ben nog niet goed genoeg op op bestelling te maken
ik vind het heel goed dat je uit dat mislukt biscuit toch iets moois hebt gemaakt, je hebt duidelijk heel creatieve ideeen
hoi boterkoekje
je gaat goed vooruit hoor
leuk opgelost op deze manier
super! Je gaat echt vooruit!
Paar tips:
Ik knip altijd een paar stroken bakpapier die ik onder mijn taartje schuif bij het afsmeren. Daarna laat ik de taart even opstijven in de koelkast en dan pas haal ik de stroken bakpapier weg. dan heb je een mooi afgesmeerd taartje zonder rommel erom heen. Dan bekleden en alles wat je overhoudt aan marsepein is mooi schoon en herbruikbaar.
Werk je al met een paletmes? Dit helpt je echt om je taartje mooi strak te krijgen. Je kunt beter eerst wat meer botercreme gebruiken met afsmeren, dan haal je het er later weer af met een warm en droog paletmes, zo wordt het mooi strak.
Ik vind je hello kitty erg leuk en je randje ook!
Keep up the good work!
samschreef:
...... en de bloemen
die waren kant en klaar, gekregen van charissa
j doe m denken aan mn vader, laatst had ik een taartje gemaakt, ook met kant en klare bloemen, ging niet zo goed..., en wat zegt mn pa ?
'ik vind het taartje wat minder, maar die bloemetjes zijn well leuk'
'pap, die waren kant en klaar...T,T' 'o....'
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hello kitty in india !