Onderwerp: tips voor gebruik lege tappit-lineaal
DEZE TIPS ZIJN AFGESPLITS UIT EEN TOPIC IN V&A
Ik gebruik hem altijd om een strik te maken, een keer uitsteken, door midden snijden en je hebt twee lussen.
http://www.brabantsetaart.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tips voor gebruik lege tappit-lineaal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DEZE TIPS ZIJN AFGESPLITS UIT EEN TOPIC IN V&A
Ik gebruik hem altijd om een strik te maken, een keer uitsteken, door midden snijden en je hebt twee lussen.
Dat is ook een goed idee,ik doe dat altijd met een gewone lineaal en die is meestal te breed.
Heeft iemand misschien nog meer tips wat je er mee kan doen?
Want dan doe ik hem niet weg.
Wat heeft dat ding bv met je lettertappits te maken????
Brabantsetaart schreef:Ik gebruik hem altijd om een strik te maken, een keer uitsteken, door midden snijden en je hebt twee lussen.
Dat is ook een goed idee,ik doe dat altijd met een gewone lineaal en die is meestal te breed.
Wat heeft dat ding bv met je lettertappits te maken????
Je kan met de lege tappit een reep uitsnijden, je reep verticaal leggen en je lettertappit erop leggen (je vormt dan een kruis zeg maar) om de letter uit te drukken; zo druk je dus die ene letter uit die je wil en niet anderen die er toevallig naast zitten.
Hoop dat het duidelijk is...
En hij is ook inderdaad heel handig voor de lussen van een strik en je kan er mooi vierkantjes mee maken: reep uitdrukken, liniaal ernaast en vierkantjes snijden, snappie?
Sorry...dit is natuurlijk wel helemaal off-topic hier...
Ipv de lege tappit-lineaal kun je ook de JEM strip cutter nr. 4 gebruiken. Die is wel iets korter, maar heeft geen 'einde', dus kun je er alsnog lange strips mee maken. Net zo breed als de lege tappit-lineaal
misty schreef:Brabantsetaart schreef:Ik gebruik hem altijd om een strik te maken, een keer uitsteken, door midden snijden en je hebt twee lussen.
Wat heeft dat ding bv met je lettertappits te maken????Je kan met de lege tappit een reep uitsnijden, je reep verticaal leggen en je lettertappit erop leggen (je vormt dan een kruis zeg maar) om de letter uit te drukken; zo druk je dus die ene letter uit die je wil en niet anderen die er toevallig naast zitten.
Hoop dat het duidelijk is...
![]()
En hij is ook inderdaad heel handig voor de lussen van een strik en je kan er mooi vierkantjes mee maken: reep uitdrukken, liniaal ernaast en vierkantjes snijden, snappie?
Sorry...dit is natuurlijk wel helemaal off-topic hier...
Dank je wel voor de uitleg.Het is me helemaal duidelijk.
Ik had geen idee waarvoor dat ding was maar nu gelukkig wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tips voor gebruik lege tappit-lineaal