Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zilver voor mijn Calla lilies en oriental lilies
Pagina's 1
Jaaaaaaaaaaaaaa daar zijn ze ik had al gelezen dat je zilver had en dacht waarom plaatst Fransisca ze nu niet, je ziet er waren er meer die ze mooi vonden anders zou je geen zilver hebben hé
, echt TOP....
nog een dikke proficiat!!!!!!! 
gefeliciteerd
ze zijn ook erg mooi
ze zijn prachtig
van harte 
Gefeliciteerd!! Je bloemen zijn prachtig!!
Jaaaaaaaaaaaaaa daar zijn ze ik had al gelezen dat je zilver had en dacht waarom plaatst Fransisca ze nu niet, je ziet er waren er meer die ze mooi vonden anders zou je geen zilver hebben hé
, echt TOP....
![]()
![]()
Ik ben een paar dagen erg druk geweest. Moest ook extra werken en on top of that kreeg ik maandag avond een aanval van evenwicht stoornis. Heb dat in geen jaren gehad, maar dan kan ik helemaal niets meer dan alleen liggen en slapen.
Lekker vervelend!
groetjes Francisca
Oh, prachtig zeg !!!
nicole th schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa daar zijn ze ik had al gelezen dat je zilver had en dacht waarom plaatst Fransisca ze nu niet, je ziet er waren er meer die ze mooi vonden anders zou je geen zilver hebben hé
, echt TOP....
![]()
![]()
Ik ben een paar dagen erg druk geweest. Moest ook extra werken en on top of that kreeg ik maandag avond een aanval van evenwicht stoornis. Heb dat in geen jaren gehad, maar dan kan ik helemaal niets meer dan alleen liggen en slapen.
Lekker vervelend!groetjes Francisca
Oei wat hoor ik nu
, Verzorg u maar goed en een dikke kus van mij 
ohhhh.. mooi gemaakt en mooie compositie!! 
mooi!!!! 
Van harte gefeliciteerd, ze zijn prachtig! 
Super mooi!!
Waanzinnig!
Hoi Francisca,
Heel mooi, maar dat wist je al van mij
Gefeliciteerd meid
Eenvoud siert de mens
Groetjes Madhuri
ze zijn super mooi!
meer hoef ik niet te zeggen hè
Ja heel erg mooi! super!
Heel erg mooi! Gefeliciteerd met je verdiende prijs 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zilver voor mijn Calla lilies en oriental lilies