1

Onderwerp: Kikker is verliefd! (van Max Velthuis)

De kleuterjuf van mijn bijna 8-jarige dochter gaat trouwen en daarom hebben ze na de meivakantie het thema: Kikker is verliefd. Ik mag hier een bruidstaart-dummie voor maken en heb gekozen voor Kikker en Eend als topper. Ik heb vanmiddag geboetseerd en mijn zoon(4) kwam halverwege vragen waarom ik Kikker aan het "kleien" was. Hij herkende hem dus. Jullie ook??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKTNJ3P7.jpg

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: Kikker is verliefd! (van Max Velthuis)

SUPER MOOI :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

jaa! hij is leuk!!!
Kikker en Eend!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

4

snoezig...!!!!!

5

die is leuk  :thumb:
Wou dat ik het kon

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

6

Jaaaaa, natuurlijk !! mooi hoor !!  :thumb:

ahhhh wat een shatjes en idd zeer herkenbaar :thumb:

Veel liefs Danielle..............

8

ja erg goed gelukt!!

Liefs, Zanoni

9

echt leuk en mooi

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

10

Lief!!!!!!! :Y

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

11

leuk zeg!

12

echt leuk... en origineel! Niks tegen bloemen, maar ben zelf niet zo heel erg klassiek aangelegd  :D

13

to cute :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Zo knap, erg leuk geworden! Natuurlijk herkennen we ze!  :)

Meer foto's van mijn creaties op www.nathalienaomi.mijnalbum.nl

15

wat ontzettend leuk geworden, en zooo herkenbaar   :Y

16

Dan neemt Kikker een besluit. ‘Ik moet iets doen wat niemand anders kan. Ik ga het wereldrecord hoogspringen verbeteren! Daar zal Eend van opkijken – en dan houdt ze vast en zeker ook van mij.’ Meteen de volgende dag begint hij te oefenen. Hij springt en hij springt, van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. Steeds hoger en hoger, tot in de wolken. Geen kikker in de wereld heeft ooit zo hoog gesprongen. ‘Wat is er toch met Kikker aan de hand?’ vraagt Eend bezorgd. ‘Dat is gevaarlijk, wat hij doet. Het loopt nog slecht met hem af.’ Ze heeft gelijk. Op een vrijdagmiddag, om dertien minuten over twee, maakt Kikker de hoogste sprong uit de geschiedenis. Maar hij verliest zijn evenwicht, slaat over de kop en stort als een steen naar beneden…

Eend ziet het gebeuren. Ze rent naar hem toe om hem te helpen. Kikker kan bijna niet meer lopen! Voorzichtig ondersteunt Eend hem en ze neemt hem mee naar haar huis. Daar verzorgt ze hem liefdevol en geeft hem warme soep. ‘O Kikker,’ zegt ze. ‘Je had wel dood kunnen vallen! Wees toch voorzichtig, want ik houd zoveel van je.’ Als Kikker dat hoort gaat zijn hart nog sneller kloppen dan ooit tevoren en zijn gezicht wordt donkergroen. ‘Eendje, ik houd ook zoveel van jou,’ stottert hij.

Vanaf die dag zijn ze altijd bij elkaar en ze voelen zich heel gelukkig. Een kikker en een eend - groen en wit. Liefde kent geen grenzen.

Waanzinnig leuk boek, en dus een waanzinnig leuk thema voor een liefdestaart!! Ben benieuwd naar het eindresultaat!!

17

Wat een lieve reacties zeg.....

En idd....de boekjes van Kikker zijn zooo leuk. Mijn zoontje wil ook weleens een voorleesverhaaltje op youtube bekijken. We zijn zelf helaas niet in het bezit van de boeken van Kikker.

Volg je hart...want dat klopt!