1

Onderwerp: restjes taartje

Ik had nog ongeveer 4 verschillende kleuren marsepein  'over' van vorige taarten.  Tja en wat dan te doen met al die restjes? Ik dacht ik gooi alles bij elkaar en gooi er zwarte kleurstof door.... beetje spannend, maar ach uiteindelijk was dit de restjes taart.

http://94.100.114.59/955950001-956000000/955970001-955970100/955970090_5_a-YC.jpeg

Ben niet helemaal tevreden, ik moet echt nog oefenen op het strak krijgen van mijn taarten.. misschien toch zo'n 'smoother' kopen?? Witte chocolademousse met frambozen als vulling, zooo lekker!

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

2

Re: restjes taartje

Toch is het een leuk taartje worden. :thumb:

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

Thanxx  :)

leuk taartje hoor. Chocolademouse met frambozen  :9

En dat het niet strak is valt best mee. Maar als je het graag strakker wilt hebben dan is een smoother echt een aanrader. Mijn taarten werden wel opeens een stuk netter en strakker door de smoother.

if your kitchen isn't messy, your not really busy
www.keukenknutsels.nl

5

leuk hoor, ik vind mijn smoother ook superhandig

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Ziet er toch leuk uit, ben je terwijl ook je restjes kwijt... Welke kleurstof gebruik je? is precies wel mooi zwart geworden!

7

Ik heb zo'n doosje met Wilton kleurtjes, echt superspul, soort gel, weinig nodig en toch goed resultaat, wel aardig wat nodig trouwens om alle andere kleurtjes zwart te krijgen :)