1

Onderwerp: Moederdagtaart... bijna mislukt, maar er het beste van gemaakt :)

Moederdagtaart nummer twee ging helemaal mis. De BC was te zacht, marsepein scheurde langs de zijkanten...boehoe... nou ja met enige creativiteit toch nog een beetje opgelapt. Niet mijn mooiste creatie, maar wel heel erg lekker !!! (met chocalademoussevulling)

http://94.100.114.172/953050001-953100000/953076801-953076900/953076823_5_Gl0i.jpeg

Mijn marsepein is alweer op!! Hoevaak bestellen jullie nieuwe ? En welke bevalt het beste, ik heb de 1:4 nu 2 keer gehad. (steeds verzendkosten :() of gewoon kilo's in 1 keer??

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

2

Re: Moederdagtaart... bijna mislukt, maar er het beste van gemaakt :)

Hij is wel leuk geworden !!

Ik bekleed eigenlijk altijd met fondant, maar heb er laatst 1 met marsepein 1:2 van de Sligro gedaan, dit ging prima en was ook super lekker !

Ik bestel bijna elke maand wat en dan ongeveer zo'n 3 kilo ( en nog wat leuke dingetjes  ;)   )

3

Mooie taart hoor! En chocolademousse vulling .... mmmm I like it!  :9

4

Leuk!!!
Hoeveel marsepein je in een keer bestelt,dat is natuurlijk
persoonlijk. Wil je graag vaak ook nog wat andere dingen erbij bestellen of niet. Maar ik snap je probleem, je moet telkens wel verzendkosten betalen en dat is ook niet goedkoop.
Ikzelf bestel samen met  een vriendin en we lenen ook spullen van elkaar. 
Dus de gouden tip zoek iemand die dicht bij je woont zodat je samen kunt bestellen en spullen kunt uitwisselen.

5

ziet er heel goed uit jammie  :thumb:

6

ziet er toch leuk uit hoor  :Y  , vind vooral de kleuren en de bloemen heel mooi

en dat ie lekker smaakte , dat is eigenlijk het belangrijkste toch !

en ik bestel meestal 5kilo , even kijken hoeveel verjaardagen/of andere gelegenheden je de komende tijd hebt

en het is een aantal maanden houdbaar , dus het hoeft niet gelijk op he  :D

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

7

Vervelend he...als het dan zo misgaat..Ik vind het wel een leuk taartje geworden hoor:).

En wat betreft het bestellen, ik werk met fondant en bestel altijd 7 kilo in één keer..En de tip die ik hier al voorbij zag komen, met iemand samen bestellen, dat doe ik ook. Scheelt gewoon weer :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

8

Lief taartje!!

Ikzelf bestel marsepein bij bakkerij Bliek hier bij mij om de hoek voor 6,50 per kilo. Hoef ik ook geen verzendkosten te betalen!  ;)

9

Vind hem goed opgelost hoor.. Balen kan je dan he..

Ik bestel altijd marsepein van een kilo. Het is toch een tijdje houdbaar en dan ben ik er toch weer doorheen tegen die tijd..

10

Hallo Allemaal,

Heel erg bedankt voor alle leuke reacties en tips!!!  Wat een hemelse verslaving :) is het toch !

Leven is het meervoud van lef! (loesje)