1

Onderwerp: Army (leger) Taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QU6MY7BB.jpg
Sinds een kleine maand maak ik taarten en dat vind ik geweldig om te doen en ik ben inmiddels dus ook al verslaafd! Hier heb ik een legertaart gemaakt voor mijn neef die 16 werd. En ik ben heel blij met het resultaat. Hij vond hem zelf ook top èn lekker! Dus dat smaakt naar meer.....groetjes, Karin "De Taartenfan"(img)

2

Re: Army (leger) Taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QU6MY7BB.jpg

Nu kunnen we hem zien zonder door te hoeven klikken. Mooig edaan hoor.

Volg je hart...want dat klopt!

3

hele leuke mooie taart :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Mooi gedaan!  :Y

Dankjewel Mniek, dat je hem er zo op gezet hebt, dat iedereen hem kan zien, maar hoe doe je dat dan? moet ik dan soms (img) aan het in van het doorklikadres zetten? Het lukt me nog steeds niet helemaal goed hoe ik dit moet doen met die fotos. Sorry, graag advies, ik doe dus schijnbaar iets niet goed, datik hem er niet op krijg maar alleen doorlink.
alvast dank voor elk advies en voor de complimenten uiteraard!
groetjes Karin

6

Een maand bezig ?? wow, hij is super !  :thumb:

7

Super leuk  :thumb:

8

goed gedaan :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

9

Hé Karin, daar ben je dan!
Ja hij is top geworden hé! Ik krijg nog serieuze concurrentie aan jou, hihi :D

Groetjes, José

10

Ik vind legertaarten bijna nooit leuk   :nooo  maar deze absoluut wel! Heel erg leuk zelfs  :Y

11

Vindt hem heel mooi gedaan  :thumb:  :Y

Groetjes Joke :)

12

wauw, ik vind em heel mooi, leuk die details zoals de sterren van de vlag; wat een werk. Het poppetje is ook erg goed gelukt.
Nog maar 1 maand bezig?? Hoeveel uur zit er in jouw dag?? :)  :)

groetjes van Mireille

13

wat een werk, maar zo ontzettend leuk geworden

14

vraagje: hoe heb je de munitie gemaakt

15

Zooo! Wat knap zeg, echt heel mooi geworden! :thumb:

-----een goed resultaart is goud waard!-----

16

De Taartenfan schreef:

Dankjewel Mniek, dat je hem er zo op gezet hebt, dat iedereen hem kan zien, maar hoe doe je dat dan? moet ik dan soms (img) aan het in van het doorklikadres zetten? Het lukt me nog steeds niet helemaal goed hoe ik dit moet doen met die fotos. Sorry, graag advies, ik doe dus schijnbaar iets niet goed, datik hem er niet op krijg maar alleen doorlink.
alvast dank voor elk advies en voor de complimenten uiteraard!
groetjes Karin

[img]voor je link en[/img] achter je link.

Mooie taart, hoe heb je al die verschillende kleuren groen gemaakt ( uit een potje of zelf gemengd )?

Groetjes Angelique

Hai hai, sorry ik heb even niet gereageerd, wist niet dat er al zoveel reakties waren op deze taart. Ik snap dit forum soms nog niet helemaal, daarvoor doe ik het te weinig. Dus excuus.

hoe maak je de munitie. Ik had een 'echte kokelhuls en die heb ik gewoon nagemaakt eigenlijk. Vorm erin gemaakt om een pen heen en dan eraf gehaald. Goed kijken en naboetseren.

De groene kleuren heb ik ook zelf gemengd, ik ben op internet gaan kijken naar een armykleurencombi, je hebt luchtmacht die is blauw/grijs en landmacht is groen/donkergroen/geel dus heb ik uitgeprint en daarna gewoon net zo lang kleuren gemengd, toegevoegd tot kleuren na tevredenheid waren. En bij deze  :)
groetjes, Karin van
Karin's Droom Taarten
www.karinsdroomtaarten.mijnalbums.nl
en sinds kort ook te vinden op www.broodjezwolle.nl