1

Onderwerp: Skeeler taart

Verjaardagstaart voor een inline skeelerende tweeling.
De kleuren zwart, blauw en geel zijn de clubkleuren.

Biscuit gevuld met bosvruchtenmousse, bosvruchten en aardbeien

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7RJTMF6X.jpg

Hij begon na een tijdje wel in te zakken (zoals te zien is op de foto) ondanks dat hij gestut was... Jammer, maar de klanten waren wel tevreden.

2

Re: Skeeler taart

Nou, dit ontwerp komt mij bekend voor  :)

groeten Annemieke
Cake It

3

leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Goed gedaan!  :Y

5

:Y  Mooi gedaan met die skeeler

to bake or not to bake --- that's the question!

6

Cake it schreef:

Nou, dit ontwerp komt mij bekend voor  :)

Ikzelf heb er geen idee van, maar de mama van de jongens kwam met een handgetekend ontwerp van hoe zij de taart had willen hebben.. (wellicht moet zij het ontwerp ergens al hebben gevonden - wat dan weer een leuk compliment hoort te zijn!!)

De vraag was een blauw, geel en zwarte taart (de kleuren van de skatclub) met zilveren accenten (de jongens haalden al enkele malen zilver) die in het teken stond van inline skaten... Voor zover ik weet zijn er heel weinig inline skates te vinden op de site....

7 Laatst bewerkt door Cake it (12-05-2010 18:20)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=75305

Ik bedoel deze taart  :cool:

Vind het prima als mensen taarten namaken. Hier staan ze tenslotte ook voor op het forum, maar soms is het dan ook leuk als dit erbij wordt vermeld  :D

groeten Annemieke
Cake It

8

Heel leuke taart  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

9

Cake it schreef:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=75305

Ik bedoel deze taart  :cool:

Vind het prima als mensen taarten namaken. Hier staan ze tenslotte ook voor op het forum, maar soms is het dan ook leuk als dit erbij wordt vermeld  :D

Idd.. een look-a-like maar ik kon het er niet bij vermelden, gezien ik er geen flauw idee van had dat deze al bestond, anders had ik het er wel bij vermeld (of toch zeker laten weten dat deze geinspipikt was)
De mama van de kids zal jouw taart wellicht wel hebben gebruikt als inspiratiebron maar daar heeft ze mij niks van gezegd. Ik kan helaas ook niet alle taarten gaan checken of ze al dan niet eens gemaakt zijn. Klant is immers koning...
't Zou een compliment kunnen zijn dat ze jouw taart wel heel leuk vond  :D

10

Ik houd jou er ook niet verantwoordelijk voor, vandaar ook de smiley's. Maar ik vind het wel een beetje flauw van de mama die dan doet alsof het haar ontwerp is. Maar misschien ben ik nu een beetje flauw. Het doet niets af aan jouw taart!

groeten Annemieke
Cake It

11

Leuke taart!!!
Toen ik 'm zag herkende ik 'm ook gelijk! (Ik had Annemieke geholpen met de so you think taart). Maar geeft niets hoor, idd groot compliment wanneer een taart wordt nagemaakt, ook al is het de wens van de klant.
Je wil niet weten hoe vaak ik een plaatje van Wendy's taarten toegestuurd krijg met de vraag om precies díe te maken :D

Ik vind jou uitvoering met de skate super!

Groetjes, José