Re: Mijn cupcakes geplaatst in Cake Central Magazine (Wedding issue)
Wat een prachtige cakejes zeg, heel sjiek
. En wat zal jij trots zijn dat je in t magazine staat met deze kunstwerkjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn cupcakes geplaatst in Cake Central Magazine (Wedding issue)
Wat een prachtige cakejes zeg, heel sjiek
. En wat zal jij trots zijn dat je in t magazine staat met deze kunstwerkjes!
ow, wat zijn ze supermooi!!!!!!! geniet maar lekker van je roem 
geniet maar lekker van je roem
ja, inderdaad! My 10 minutes of fame
Ben inmiddels wereldberoemd thuis
haha
mega mooi! terecht dat ze in het blad komen.
Ze zien er super uit Djehr! Nog een keer een dikke proficiat!

Wat zijn ze mooi.
Supergaaf dat je cc's geplaatst zijn. Proficiat!
zooooo, wat zijn ze tof! Die verdienen zeker een plaats.
Dat je daar dan nog onzeker over bent....jemig....
Dat is echt niet nodig!
De cupjes zijn mooi waar je ze in heb gedaan....durf het bijna niet te vragen....
maar heb je die uit de shop??
De cupjes zijn mooi waar je ze in heb gedaan....durf het bijna niet te vragen....
maar heb je die uit de shop??
nee hoor,lekker goedkoop bij de Action. Dit zijn van die papieren taartranden. Je knipt dan het kanten randje eraf en plakt dat dicht.
Volgens mij is er een howto ergens op het forum
Je hebt het verdiend meid! Je cupcakes zijn echt prachtig!
Wowwwwwww wat mooi zeg.
Gefeliciteerd!
Wauw heel erg mooi, en ook supergaaf dat ze geplaatst worden!
Erg mooie cupcakes!!!
en wat een eer om in het Cake Central Magazine te staan.
nee hoor,lekker goedkoop bij de Action. Dit zijn van die papieren taartranden. Je knipt dan het kanten randje eraf en plakt dat dicht.
Volgens mij is er een howto ergens op het forum
oh die heb ik nog liggen!
Tof dat je het allemaal zo met ons deelt....
echt een
forum!
Groetjes,
Wendy
djehr schreef:nee hoor,lekker goedkoop bij de Action. Dit zijn van die papieren taartranden. Je knipt dan het kanten randje eraf en plakt dat dicht.
Volgens mij is er een howto ergens op het forumoh die heb ik nog liggen!
![]()
Tof dat je het allemaal zo met ons deelt....
echt eenforum!
Groetjes,
Wendy
Zo hoort het toch ook
. Ik heb heel veel geleerd op het forum van andere baksters dus probeer zelf ook zoveel mogelijk te delen. En het leuke is dat iedereen er toch zijn eigen draai aangeeft waardoor je bijna nooit precies dezelfde taartjes/cupcakes voorbij ziet kopen. Inspi-pikken heet dat geloof ik

super schitterend en ik zie nu allemaal mogelijkheden met mijn mold met roosjes..... maar hoe krijg jij ze zo netjes in/uit die mold ik ben er nog erg mee aan het stoeien. ik vind het geen gemakkelijke mold. mocht je na alles wat je al gedeeld hebt ook nog willen delen hoe je je rozenrandje zo netjes in de mold maakt.......ik ben een en al oor/oog
GEFELICITEERD! Wat een eer en wat zijn ze mooi!
GEFELICITEERD! Wat een eer en wat zijn ze mooi!
..... maar hoe krijg jij ze zo netjes in/uit die mold ik ben er nog erg mee aan het stoeien. ik vind het geen gemakkelijke mold. mocht je na alles wat je al gedeeld hebt ook nog willen delen hoe je je rozenrandje zo netjes in de mold maakt.......ik ben een en al oor/oog
Nou eigenlijk ben ik zelf ook nog steeds aan het tobben hoor. Doordat de mold zo ondiep is blijft het moeilijk
. Wat ik in ieder geval doe is de mold vullen met een heel smal tooltje en ik draag altijd latex handschoenen om te voorkomen dat de marsepein aan mijn vinger blijft plakken.Meestal moet ik hem wel 2 of 3 keer opnieuw vullen voordat ik een randje heb dat bruikbaar is.
Hoop dat je daar wat aan hebt..
oh, wat knap verzonnen zeg!. Nou, ik snap wel waarom ze in het magazine staan hoor!
Heeeeeeeeeeeeeel mooi gedaan!
blackangel schreef:mogen we ook weten hoe je deze gemaakt hebt?
Natuurlijk!!
![]()
Eigenlijk heel simpelDe zwart witte:
Ik ben niet zo goed in spuitwerk uit de losse hand dus heb ik een impressiestempel van cuttlebug gebruikt (de Fancy Corners) om zo een stempelafdruk te krijgen. Stukje marsepein uitrollen, impressiematje erop drukken en dan een rondje uitsteken. Deze op de cupcake plakken en vervolgens vul je de indruk op met zwarte royal icing. De lege stukjes heb ik vervolgens wel uit de losse hand gespoten. De pareltjes rondom zijn gemaakt met de mold van First Impression, Deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2817 (en dan de kleinste pareltjes)De witte op dezelfde manier. Alleen heb ik nu een andere cuttlebug gebruikt (A2 Victoria) en de kant waar het patroon erop komt te liggen. Het rondje bespoten met Lustre Spray pearl en bovenop een simpel rolroosje (zie howto: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=66778) met een pareltje in het midden. Het bloemenrandje is met de mold van first impressions gemaakt; deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … s_id=2807.
Mag ik nog vragen waar je deze vandaan hebt
impressiestempel van cuttlebug gebruikt (de Fancy Corners)?
Dikke proficiat
Ze zijn schitterend
ik vind ze ook super, vooral je witte!
Mag ik nog vragen waar je deze vandaan hebt
impressiestempel van cuttlebug gebruikt (de Fancy Corners)?
Die heb ik gewoon uit de hobbywinkel (Pipoos in Rotterdam). Ze zijn eigenlijk bedoeld voor papier (scrapbooking en kaarten maken), maar werken perfect met fondant en marsepein. Er is een hele serie van. Als je naar de site van Pipoos gaat en dan naar de webshop en je tikt bij de zoekfunctie cuttlebug in, dan zie je het hele assortiment.
Olga'74 schreef:..... maar hoe krijg jij ze zo netjes in/uit die mold ik ben er nog erg mee aan het stoeien. ik vind het geen gemakkelijke mold. mocht je na alles wat je al gedeeld hebt ook nog willen delen hoe je je rozenrandje zo netjes in de mold maakt.......ik ben een en al oor/oog
Nou eigenlijk ben ik zelf ook nog steeds aan het tobben hoor. Doordat de mold zo ondiep is blijft het moeilijk
. Wat ik in ieder geval doe is de mold vullen met een heel smal tooltje en ik draag altijd latex handschoenen om te voorkomen dat de marsepein aan mijn vinger blijft plakken.Meestal moet ik hem wel 2 of 3 keer opnieuw vullen voordat ik een randje heb dat bruikbaar is.
Hoop dat je daar wat aan hebt..
thanks.
tot nu toe doe ik na het vullen een stukje huishoudfolie er... zelfde effect als handschoenen...plakt niet meer aan je vingers.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn cupcakes geplaatst in Cake Central Magazine (Wedding issue)